پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار پیام شهروندان در سامانه +۱۳۷

شهردار منطقه ۴ از ثبت ۱۲۰۶۴ تعداد پیام در سامانه +۱۳۷ خبر داد و گفت: در خرداد ماه سال جاری، پیام های شهروندان بررسی و پاسخ داده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴" علی اصغر کمالی زاده"  با اشاره به اینکه  منطقه ۴ بیشترین فراوانی پیام شهر تهران را در خرداد ماه به میزان بیش از ۹.۵ درصد به خود اختصاص داده است، افزود: سامانه +۱۳۷ با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین مردم و مدیریت شهری و به منظور رضایت مندی و همراهی شهروندان در اداره شهر خدمت رسانی می کند.

شهردار منطقه ۴، در ادامه گفت:از مجموع پیام های این سامانه در خرداد ماه، ۱۳۲۳  پیام مربوط به حوزه شهرسازی، ۱۲۲۶  پیام مربوط به حوزه عمران، ۴۴۲ پیام مربوط به حوزه ترافیک، ۹۰۷۳ پیام مربوط به حوزه خدمات شهری بودند که از مجموع پیام‌های حوزه خدمات شهری نیز بیشترین فراوانی با تعداد ۵۴۸۸ پیام مربوط به حوزه پسماند، ۲۴۷۲ پیام مربوط به بوستان و فضای سبز، ۸۲ پیام مربوط به زیباسازی و ۱۰۳۱ پیام نیز مربوط به ساماندهی بوده است.

کمالی زاده در ادامه با توجه به اهمیت نگهداشت شهر، در راستای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، تلاش بیش از پیش حوزه های مربوطه را جهت بهبود سطح خدمات رسانی با استفاده از داده های اطلاعاتی سامانه +۱۳۷ و نیز بررسی میدانی حوزه های تخصصی و نواحی نه گانه را خواستار شد. 

انتهای پیام/

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 38432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =