آماده سازی جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه۲

شهردار منطقه ۲ گفت: در آستانه عید سعید قربان جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام با هدف ارائه خدمات به شهروندان متقاضی انجام سنت نبوی، در حال آماده سازی است

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: جایگاه عرضه دام با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام در زمینی به مساحت۲ هزار متر مربع در خیابان فرهنگ، خیابان میرمالک آماده سازی شده است.

وی از تعبیه جایگاه محل ذبح دام و حضور یک کارشناس در محل خبر داد و گفت: این ایستگاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست .

به گفته شهردار منطقه ۲؛ به منظور حفظ سلامت شهروندان دامپزشک در این ایستگاه مستقر می‌شود و بر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می‌کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.

وی با اشاره به تعبیه فضای پارکینگ جنب ایستگاه  عرضه دام جهت تامین رفاه شهروندان، گفت: شهروندان می‌توانند در روز عرفه از ساعت ۹ تا ۱۹ عصر و در روز عید قربان از ۴ صبح تا ۱۵ عصر با مراجعه به این مکان دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

صالحی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با روز عیدسعید قربان گفت: ‌با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ویژه  برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی در سطح محلات اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 38434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =