تلاش در راستای حل مشکلات ایثارگران با محوریت تکریم و ترویج فرهنگ ایثار

جلسه نظارت ستادی اداره ایثارگران شهرداری منطقه ۱۳ با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و هیات همراه، با محوریت بررسی مشکلات ایثارگران شاغل در منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت: ایثار و فداکاری رزمندگان دفاع‌ مقدس و خانواده شهدا و جانبازان، همواره شایسته تقدیر است  و تکریم از جانبازان و ایثارگران، تکریم از ایثار و پایمردی این عزیزان است.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی های انجام شده با  اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران، در مسیر ارائه خدمات مطلوب به عزیزان ایثارگر شاغل در منطقه   و حل مشکلات مربوط به آنها اقدام می کنیم.

غلامعباس کیانی مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران نیز ضمن قدردانی از شهردار  منطقه ۱۳در پیگیری درخواست های ایثارگران اظهارکرد: مردم ایران همیشه قدردان تلاش ها و فداکاری‌های ایثارگران درحفظ وحراست از کیان جامعه بویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس هستند و وظیفه ما این است که تا حد توان پیگیر درخواست ها و مشکلات این عزیزان باشیم.

مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران افزود: ما در تلاشیم در دو محور تکریم و ترویج ایثار و ایثارگری گام برداریم از همین رو با تشکیل کارگروهی درنظر داریم مسائل و مشکلات ایثارگران را بررسی  و راه‌های رفع  از مشکلات آنها  را بررسی کنیم.

برنامه ریزی درخصوص رسیدگی به مشکلات، فراهم شدن تسهیلات تفریحی و فرهنگی، تبدیل وضعیت ایثارگران تا اجرای برنامه های اداره کل ایثارگران در مناطق ازجمله موضوعات مورد بررسی با تشکیل این گارگروه است که مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران  در این جلسه به آن اشاره کرد.

در پایان این نشست ایثارگران و فرزندان ایثارگران شاغل در منطقه ۱۳به بیان درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند و مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران نیز دستورات لازم را  برای حل آنها را صادر کرد.

انتهای پیام/

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 38456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =