تغییرات ساختاری در شهرداری باید در شورا تصویب شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ابلاغ ساختار در شهرداری در سال ۱۴۰۲ متوقف و به شورا ارسال شود تا بدون فوت وقت در کمیسیون و شورا بررسی کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده هیچ انگیزه ای جز اجرای قانون در خصوص تذکرات خود ندارم، اظهار کرد: ماده چهار قانون استخدمای تأکید می کند که با رعایت ماده ۱۱۲ قانون استخدامی کشور، استخدام ها به تصویب انجمن شهر برسد و بر همین اساس تغییر پست های سازمانی باید در شورا مطرح شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما از ابتدای شورا از بدنه شهرداری متوجه می شدیم که مرتب ساختار ایجاد و حذف و تغییر داده می شود، خاطرنشان کرد: این تذکرات از سوی هیئت رئیسه به شهردار تهران اعلام شد اما پاسخی دریافت نکردیم و یک سال طول کشید تا پیوست به دست ما رسید.

وی با بیان اینکه ۸۹۰ پست سازمانی، ۱۶ معاون و بیش از ۱۰۰ مدیر در طول این مدت در سازمان بازرسی ایجاد شد و یا تغییر یافت، گفت: دوستان می گویند تعداد پست ها بیش از هزار مورد بوده که کاهش یافت. این اشکالی ندارد اما چند مدیر داشتیم که به ۱۰۰ مدیر رسیده اند؟ 

امانی با تأکید بر اینکه ما بنای مخالفت نداریم و بسیاری از موارد مصوب را قبول داریم، یادآور شد: بنده در خصوص برخی مسائل حرف دارم، در مورد بسیاری از پست ها نیز موارد را قبول داریم اما باید در کمیسیون و صحن شورا بررسی شود و بعید به نظر می رسد کسی با آن مخالفت کند.

وی تأکید کرد: ابلاغ ساختار در شهرداری در سال ۱۴۰۲ متوقف و به شورا ارسال شود تا بدون فوت وقت در کمیسیون و شورا بررسی کنیم. هرگونه پرداخت باید بر اساس قانون باشد و اگر در صحن شورا تصویب نشده بود مساوی با دریافت وجه خارج از قانون است و برای تصویب کنندگان و مجریان آن مسئولیت ایجاد می کند.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: 38466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =