تعیین تکلیف فاز ۲ پروژه شهید بروجردی تا دو ماه آینده/ طرح سازمان نوسازی برای رفع مشکل شن‌چاله‌ها اجرایی می‌شود

شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه پس از ۴۰ سال نیمی از شن چاله‌ها تعیین تکلیف شدند، تصریح کرد: طرحی از سوی سازمان نوسازی تا چند هفته آینده اجرایی خواهد شد تا مشکل شن چاله‌ها رفع شود.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد جواد خسروی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارش رؤسای کمیسیون‌های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و نظارت و حقوقی با بیان اینکه در منطقه ۱۸ اقدامات قابل توجهی به عنوان یادگار انجام شد، اظهار کرد: اگر یک مورد از این اقدامات در دوره های قبلی انجام می شد به عنوان عملکرد آن دوره کافی بود.

وی با بیان اینکه پروژه بهرامی با هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بازگردانده شد، خاطرنشان کرد: در توسعه حمل و نقل عمومی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را توافق می کنیم که کمک به مردم منطقه ۱۸ است.

خسروی با بیان اینکه پس از ۴۰ سال نیمی از شن چاله ها تعیین تکلیف شد، تصریح کرد: طرحی از سوی سازمان نوسازی تا چند هفته آینده اجرایی خواهد شد تا مشکل شن چاله ها رفع شود.

وی با تأکید بر اینکه با اسلامشهر و شهر قدس به شدت درگیر هستیم، یادآور شد: در اسلامشهر شاهد همکاری حداقلی هستیم و به تنهایی نمی توان مشکل حریم را رفع کرد و به حمایت شورا نیاز داریم.

خسروی تأکید کرد: سه گاراژ مهم منطقه از معارضین اصلی پروژه شهید بروجردی بود که رفع شد و تا یک یا دو ماه آینده ما می توانیم فاز دوم پروژه شهید بروجردی را نیز تعیین تکلیف کنیم.

شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رأی کمیسیون ماده  هفت را در هفته های اخیر دریافت کردیم، گفت: ما در محدوده منطقه ۱۸ ایستگاه مترو نداریم و در تلاش هستیم که مشکل مترو در منطقه رفع شود. ۵۰ درصد مبلغ برای رفع معارض املاک اطراف نعمت آباد را به زودی پرداخت خواهیم کرد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهردار منطقه ۱۸ شهردار خاصی است که باید از او حمایت کنیم، گفت: ما برای تعیین حریم منطقه در جلسات به شدت درگیر شدیم و به تهران ظلمی می شود که باید جلوی آن را بگیریم.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 38471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =