جشنواره برنامه‌های تابستانی آرمان در منطقه۲ استارت خورد

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ گفت: همزمان با آغاز اوقات فراغت تابستانی، جشنواره فرهنگی و آموزشی آرمان اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای با بیان این مطلب گفت: همزمان با فصل تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با مشارکت فعالین فرهنگی در مساجد، مدارس و سایر مراکزعلمی منطقه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مساجد منطقه۲ محورفعالیت‌ها در طرح اوقات فراغت جشنواره آرمان است، اظهار داشت: برنامه‌های پیش بینی شده به صورت منسجم و هدفمند با تمرکز بر کودکان و نوجوانان با محوریت مسجد برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه۲ گفت:  تلاش در جهت نشرو اشاعه آموزه های دینی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مبتنی بر طرح تربیتی، تحکیم بنیان اعتقادی کودکان و نوجوانان، پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و زمینه سازی حضور نوجوانان و جوانان، والدین ومعلمان در مساجد از اهداف این طرح  است.

وی تصریح کرد: جشنواره آرمان شهر در ۷ محور مختلف همچون: علمی، مذهبی قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی، ‌جهادی، رسانه و فضای مجازی، تفریحی گردشگری پیش بینی شده است و تلاش می شود  با  شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی نوجوانان و جوانان علاقه مند این جشنواره به نحو مطلوبی اجرا  شود.

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 38583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =