ازتجهیز بوستان تا نورپردازی معابر در محله ابوذر

تجهیز بوستان و نورپردازی و بهسازی معابر و خیابان های بخش شرقی منطقه از جمله بلوار ابوذر برای رفاه و رضایت شهروندان در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در قرار صبح خدمت و ضمن پایش میدانی محله ابوذر، بر تسریع بهسازی خیابان‌ها، مراکز فرهنگی و رفع چالش های این محله برای رفاه و بیشتر شهروندان تاکید کرد.

وی در این بازدید که با همراهی تعدادی از مدیران شهری صورت گرفت، ظرفیت های فرهنگی از جمله سرای محله، ظرفیت های عمومی، نگهداشت بوستان، معابر، وضعیت ترافیک و شریان های عبوری این محله رصد و دستورات لازم برای تسریع در رفع نیازهای شهری و خواسته های شهروندان را صادرکرد.

دستیابی به فضاهای دسترس پذیر برای همه شهروندان و بازشدن گره های ترافیکی از موارد مورد توجه در این رصد میدانی بود. سالاری پور از اجرای بهسازی معابر و خیابان از جمله خیابان افراسیابی و نبرد، اصلاح نورپردازی مسجد و معبر همچنین تجهیز بوستان از جمله بوستان سلیمانی به عنوان طرح های توسعه محله ای سال جاری نام برد و بر تسریع در اجرای این طرح‌ها، در راستای توسعه و آبادانی محلات منطقه به عنوان اولویت فعالیت‌های شهری در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 38588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =