تعیین سرفصل‌های آموزشی ۱۴۰۲ با رویکرد تبدیل دانش به مهارت

شهردار منطقه ۱۲ از تعیین سرفصل‌های آموزشی ۱۴۰۲ در سراهای محلات ۱۳گانه، مدارس و مساجد این منطقه با رویکرد تبدیل دانش به مهارت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با اشاره به اهمیت آموزش‌های فوق‌برنامه برای فرزندان گفت: در تعیین سرفصل‌های آموزشی ۱۴۰۲ برای فضاهای آموزشی در اختیار منطقه بر اهمیت مهارت‌آموزی تأکید شده؛ چراکه جوانان ما باید برای ورود به بازار کار به انواع مهارت‌های فنی و هنری مورد نیاز جامعه مسلط باشند.

یزدی ادامه داد: این سرفصل‌های آموزشی ویژه دو گروه سنی «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» طراحی شده‌اند که در سراهای محلات ۱۳گانه، مدارس و مساجد برای متقاضیان ارائه خواهند شد.

نشست کمیته احراز صلاحیت مربیان آموزشی منطقه ۱۲ با حضور مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه، نمایندگان اداره آموزش و پرورش، محیط زیست، بازیافت، مدیران اجتماعی، مدیران محلات و مربیان آموزشی برگزار شد.

در این نشست حاضران در مورد سرفصل‌های آموزشی سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای ایجاد فضای اثربخشی بیشتر و نزدیک‌شدن به هدف تبدیل دانش به مهارت بحث و گفت‌وگو کردند.

در ادامه جلسه به موضوع بررسی مدارک تحصیلی مربیان و میزان تجربه و سابقه تدریس آنها پرداخته شد؛ همچنین ارائه طرح‌درس‌های تعیین‌شده، وسایل کمک آموزشی، اردوهای آموزشی، تئاتر و دوره‌های آموزشی مرتبط به سرفصل‌های یادشده از دیگر موارد طرح‌شده در این جلسه بوده است.

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 38593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =