روایت‌هایی از دماوند در خانه شعر و ادبیات

خانه شعر و ادبیات به‌مناسبت روز ملی دماوند، «عصر روایت دماوند» را با حضور نویسندگان و علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ «عصر روایت دماوند» دومین نشست از سلسله برنامه‌های «عصر روایت»، بعد از برنامه «روایت بابا» ست.

برنامه «عصر روایت دماوند» روز یکشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت ۱۷ در خانه شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

در این برنامه معصومه صفایی‌راد، مکرمه شوشتری، محمدرضا شرفی خبوشان، مهری رحیم‌زاده، سمیه سیدین، غلامرضا طریقی، رضا امیرخانی و فرزانه منصوری (همسر زنده‌یاد نادر ابراهیمی) روایت‌های خود را برای مخاطبان بیان می‌کنند.

مهدی قزلی، مدیر خانه شعر و ادبیات از تداوم برنامه «عصر روایت» خبر داد و درباره «روایت دماوند» بیان کرد: «دماوند فقط یک کوه نیست، دماوند جایگاه هویتی مهمی در ادبیات و فرهنگ و ملیت ایرانی‌ها دارد و شاید به ‌همین دلیل است که در شعرها، ترانه‌ها، عکس‌ها و آثار نویسندگان ما ردپایی از دماوند هست. روایت دماوند، روایت صعود نیست، روایت شکست هم هست. بعضی از شرکت کنندگان اصلا پا به این دامنه و قله نگذاشته‌اند. روایت دماوند، به‌نوعی روایت زندگی است.»

شرکت در برنامه «عصر روایت دماوند» آزاد است و علاقمندان برای حضور در آن می‌توانند به آدرس میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی غرب به شرق، خروجی کتابخانه ملی، بلوار حسن حبیبی، بلوار شهدای بانک مرکزی، خانه شعر و ادبیات مراجعه کنند.

خانه شعر و ادبیات از طریق صفحه روبیکا به آدرس khaneh_adabiat شرایط شرکت برای آن دسته از علاقمندانی که امکان حضور در این جلسه را ندارند به طور مستقیم فراهم کرده است.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 38674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =