خدمات شهری منطقه ۲۱ در عید سعید قربان/ برپایی جایگاه عرضه دام و ذبح بهداشتی ۵۰۰ راس دام در قربانگاه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ تهران با اشاره به برپایی جایگاه عرضه بهداشتی دام، از ذبح بهداشتی حدود ۵۰۰ راس دام در قربانگاه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ همزمان با روز عید سعید قربان جایگاه عرضه بهداشتی دام شهرداری منطقه ۲۱ با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام به همت معاونت خدمات شهری منطقه در زمینی به مساحت ۲ هـزار متر مربع در محله شهرک استقلال برقرار و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ پس از بازدید از قربانگاه و روند کار این جایگاه در راستای خدمات رسانی به شهروندان جهت تامین دام بهداشتی ضمن تشکر از عوامل اجرایی گفت: در شهرداری منطقه ۲۱ تلاش کردیم به بهبود کمی و کیفی خدمات در روز عید سعید قربان شرایط بهتری برای شهروندان در انجام سنت حسنه قربانی فراهم شود.

در این مرکز، دام زنده با نظارت دامپزشک و پس از انجام معاینات لازم به شهروندان عرضه  شد. همچنین در راستای برپایی هرچه باشکوه تر این سنت حسنه، با همکاری معاونت اجتماعی منطقه غرفه های آئینی در مجاورت قربانگاه خدمت رسانی به مراجعین را انجام دادند.

همچنین؛ ادارات ساماندهی و خدمات شهری اقدامات لازم برای آماده سازی محدوده اطراف جایگاه اعم از پاکسازی، رفت و روب، شستشوی معابر، انهار و جداول را اجرا کرده و اداره زیباسازی مسئولیت تبلیغات محیطی در سطح شهر و به خصوص اطراف جایگاه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 38683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =