بیست و سومین شماره مجله چند رسانه‌ای «کلیک دو» منتشر شد

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران از انتشار بیست و سومین شماره مجله چند رسانه‌ای «کلیک دو» خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی گفت: مجله چندرسانه‌ای درراستای سیاست های مدیریت شهری درشفاف سازی و اطلاع رسانی برنامه‌های شهرداری با انتشار مطالب متنوع به صورت ماهیانه منتشرمی شود.

وی گفت: مجله چند رسانه ای «کلیک دو» با قابلیت نمایش ویدئو، پادکست، عکس و متن از طریق سایت شهرداری تهران، تلفن همراه ورایانه قابل مشاهده است.

طهماسبی افزود: این شماره نشریه به مطالبی همچون  برخورد و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در محله اسلام آباد، طرح صیانت  و ساماندهی باغات و زمین های رها شده محله طرشت، تبدیل میدان شهید تیموری به تقاطع، انعقاد تفااهم نامه همکاری شهرداری منطقه۲ و بانک پارسیان برای احداث پارکینگ و نشست مشترک انتقال تجربیات مدیران شهری منطقه ۲ تهران و کلانشهر تبریزو … پرداخته است.

به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲؛ مصاحبه با دوبانوی هنرمند به بهانه روز صنایع دستی و همچنین رونمایی از کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» نوشته امیر حسین حسینی  از دیگر مطالب   قابل مطالعه است.

وی افزود: بیست و سومین شماره ماهنامه در ۲۰ صفحه به صورت چند رسانه ای تهیه و در پرتال رسمی شهرداری منطقه۲ به آدرس Region۲.tehran.ir در منوی اخبار و زیرمنوی اتاق خبر بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 38684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =