اجرای فاز دوم دهکده پسماند/ باند پروازی دوشان‌تپه کاهش چندانی ندارد

شهردار منطقه ۱۳ با اعلام اینکه تمام اقدامات در بوستان سرخه حصار تعطیل شده بود چون مجوز نمی دادند، یادآور شد: تعریض خیابان پیروزی ۱۴ سال با مشکل مواجه بود و واحدهای مسکونی فریز شده بودند که در حال حاضر با درنظر گرفتن بسته تشویقی در تلاشیم تا این خیابان از فریز خارج شود.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد هادی علی احمدی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارش رئیس کمیته گردشگری شورا درخصوص پروژه های اجرا شده در منطقه ۱۳، اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورا یا امروز یا در گذشته در منطقه ۱۳ سکونت داشته اند و سالها با دو مجموعه ساصد و دوشان تپه انس گرفته بودند و امروز شاهد اقدامات انجام شده هستند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به باز شدن کنار گذر پیروزی به امام علی (ع)، یادآور شد: از ۱۲۵۰ هکتار وسعت منطقه برای ۹۷ هکتار توافق شده و هشت درصد وسعت منطقه در ماه های اخیر آزاد شده است.

وی با بیان اینکه ما سال قبل چندین پروژه خوب داشتیم، تصریح کرد: بزرگترین نیروگاه خورشیدی شهر تهران که سالها به مناقصه می رفت و برنده نمی شد، در بوستان سرخه حصار احداث شد.

اجرای فاز دوم دهکده پسماند؛ در آینده ای نزدیک

علی احمدی با اشاره به فعال شدن دهکده پسماند و تلاش برای اجرایی شدن فاز دوم آن، خاطرنشان کرد: اسکان کارگری، فاز دوم مسیر پیاده روی و مرکز خدمات اورژانس از طرح های جدیدی است که به تصویب رسیده است.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه ضعیف ترین ساختمان مناطق ساختمان منطقه ۱۳ بوده است، یادآور شد: تلاش می کنیم انتقال این ساختمان تا مردادماه انجام شود تا مردم نیز راحتتر به آن دسترسی داشته باشند.

باند پروازی دوشان تپه چندان کاهش نمی یابد

وی با بیان اینکه مشاور هوانوردی برای باند پروازی دوشان تپه اخذ شده است، تصریح کرد: طول باند به آن معنا کاهش نخواهد یافت و توافق بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

علی احمدی با بیان اینکه این فضا هشت هزار اصله درخت دارد، گفت: زمانی که اقدامات کمیسیون ماده پنج به نتیجه برسد سه ماه زمان خواهد برد تا احداث بوستان را آغاز کنیم. بلافاصله پس از تحویل زمین، احداث انجام خواهد شد که به نظر می رسد این اقدام در پاییز انجام شود.

شهردار منطقه ۱۳ با اعلام اینکه تمام اقدامات در بوستان سرخه حصار تعطیل شده بود چون مجوز نمی دادند، یادآور شد: در تعریض خیابان پیروزی ۱۴ سال مشکل وجود داشت و واحدهای مسکونی فریز شده بود و پیگیری می کنیم که بسته تشویقی در نظر بگیریم تا این خیابان از فریز خارج شود.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 38727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =