انتخاب نمایندگان شورای شهر در هیئت حل اختلاف ماده ۳۸

میثم مظفر و مهدی اقراریان به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در هیئت حل اختلاف موضوع ماده ۳۸ آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، انتخاب دو نفـر از اعـضای شـورا جهـت عضـویت در هـیأت حـل اختـلاف موضـوع ماده سی و هشتم (۳۸) آئین نامه معاملات شهرداری تهران با توجه به پیشنهاد کمیسیون های برنامه و بودجه و نظارت و حقوقی مورد بررسی قرار گرفت.

میثم مظفر با ۱۷ رأی و مهدی اقراریان با ۱۵ رأی به عنوان نمایندگان شورا در هیئت حل اختلاف ماده ۳۸ انتخاب شدند.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه برخی بندهای اصلاحیه مصوبه توسعه و بهبود خدمات ایمنی وآتش نشانی مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در جریان بررسی این اصلاحیه گفت: ما ظرف دو روز تاییدیه صدور پروانه را صادر می کنیم و اعلام کردیم اگر از سه روز گذشت، به خودی خود تأیید شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی تهران زیاد است، خاطرنشان کرد: ما چاره ای نداریم و باید ظرف چهار دقیقه به محل حوادث برسیم و بر این اساس باید تعداد ایستگاه‌ها را تا زمانی که کارگاه‌ها به خارج از شهر منتقل نشدند، افزایش دهیم.

مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران نیز گفت: سازمان آتش نشانی بارها و بارها برای اصلاح وضعیت بازار هشدار داده و اگر قرار است صدا و سیما گزارشی منتشر کند نباید یک طرفه باشد. در این گزارش شهرداری تهران از قول افراد مورد خطاب قرار داده شد که اجازه بازسازی نداده در حالیکه شهرداری تنها بر اساس مقررات می تواند مجوز صادر کند. خوب است که آقای مخبر از بازار بازدید کرده اما خواهش می‌کنیم دولت مشارکت کند تا مشکل بازار برطرف شود.

وی افزود: باید با تمام دستگاه‌های مربوطه مکاتبه شود تا این دستگاه‌ها به وظایف خود در حوزه ایمنی ساختمان‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 38741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =