سمیه محمودان، سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران طی حکمی سمیه محمودان را به عنوان سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه منصوب کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سمیه محمودان با صدور حکمی از سوی حمیدرضا صارمی، به عنوان سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه معاونت شهرسازی ومعماری منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند سرکار عالی، بدینوسیله شما را به سمت «سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه» منصوب می کنیم.

امید است در سایه پشتیبانی خداوند متعال، با تلاش مضاعف، همکاری سایر مدیران وکارکنان خدوم این معاونت در جهت تحقق شعار «تهران؛ شهر تلاش و سرزندگی» و پیشبرد اهداف، انجام وظایف و ماموریت های محوله حوزه شهرسازی ومعماری شهرداری تهران؛ به ویژه درموارد ذیل موفق وسربلند باشید:

۱ - کاهش زمان صدور مجوزهای ساختمانی(پروانه، پایانکار و عدم خلاف ساختمانی) و تعامل و همکاری شایسته یا سایر دستگاه‌های داخل و خارج شهرداری با هدف بسط هوشمندسازی و سیستمی کردن فرایندها و ضوابط و مقررات جاری.

۲ - بازنگری، بهبود و اصلاح ضوابط و مقررات مربوط به مجوزها و امور معطوف به عوارض ساختمانی، ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های توسعه شهری و بهای خدمات حوزه شهرسازی - معماری.

۳ - کنترل و نظارت مستمر بر فرایند صدور مجوزهای ساختمانی مناطق شهر، ضمن رعایت موازین و ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری.

۴ - همکاری ومشارکت سازنده با معاونان شهرسازی و معماری مناطق به منظور روان سازی وتسریع گردش کارهای امور جاری وارائه راه حل ها، پاسخ های مستدل و قانونی به استعلامات جاری.

۵- جمع آوری داده ها واطلاعات مربوط به ماموریت های محوله، ارزیابی و مشارکت با سایر ادارات و توابع شهرسازی - معماری به منظور اصلاح قوانین، ضوابط و مقررات جاری طرح های توسعه شهری (طرح جامع، تفصیلی و مقررات ملی ساختمان).

۶ - ارتقاء سطح دانش وآگاهی رسانی عمومی به شهروندان درکنار همکاری و مشارکت فعال با حرفه مندان، جوامع علمی - پژوهشی و سایر دستگاه های دست اندرکار درعرصه ساخت و ساز شهری.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 38753

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =