حرکت کاروان‌های شادی در محلات باب الرضای تهران

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های شاد فرهنگی، تفریحی و ورزشی همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیرخم گفت: برنامه‌های دهه ولایت مانند تمامی اعیاد مذهبی و ملی با رویکرد حمایت از فعالیت‌های مردمی، هیات‌ها و گروه‌های جهادی و با همکاری شهرداری منطقه ۱۵ برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تشریح این ویژه برنامه ها در دهه ولایت و روز عید غدیر پرداخت و افزود: برگزاری مواکب فرهنگی و پذیرایی و استیج در طول مسیر ۱۰ کیلومتری با مشارکت تمامی گروههای جهادی و مردمی شهر تهران، مساجد و هیئات در سطح منطقه، راه اندازی کاروان‌ها و دسته های شادی در محلات ۱۹ گانه منطقه، کاروان خودرویی و رژه موتورسواران، چهارپایه خوانی، برپایی جشن های محلی و خیابانی، نقالی، دمام زنی، گرود سرود، مولودی خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنرهای نمایشی، توزیع گل وشیرینی و شربت و ... از جمله این برنامه هاست.

شهردار منطقه در ادامه گفت: دیدار با خانواده سادات و تجلیل از ایشان، برپایی محفل های انس با قرآن، غبار روبی مزار شهدای گمنام، مسابقات هنری، فرهنگی نظیر نقاشی با موضوع عید غدیر خم، قرآن بخوان جایزه بگیر و ... از دیگر برنامه های دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم در باب الرضای تهران می باشد.

 شیری اضافه کرد: در بخش ورزشی مسابقات متنوع تفریحی ورزشی در رشته های متنوع فریزبی، فوتبال، تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج، آمادگی جسمانی، دارت، کاتا و ... همزمان با آئین افتتاحیه خیابان ورزش و آغاز رقابت های جشنواره اوقات فراغت شهید آرمان و قهرمان شهر۲ در بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی و آذین بندی سیمای بصری شهر، پوستر، بنر های تبلیغاتی و ریسه نوری و پارچه ای در معابر و ساختمان های منطقه نیز نصب شده است.

انتهای پیام//

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 38756

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =