راه اندازی سایت ثبت خبر سامانه +۱۳۷ در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از راه اندازی سایت ثبت خبر سامانه +۱۳۷ در این منطقه خبر داد و گفت: با سامانه ثبت خبر زمان انتظار کاهش و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تا حد قابل توجهی افزایش می یابد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن شادباش اعیاد خجسته ماه ذی الحجه گفت: با توجه به گسترش سطح مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و رسیدگی بموقع به درخواست های فوریتی شهروندان، مدیریت شهری منطقه ۴ در گام اول این ارتباط دوسویه بین شهروندان و شهرداری به منظور تکریم شهروندان و کاهش زمان انتظار آنان در مواقع تماس با این سامانه با راه اندازی این سایت زمان انتظار و پاسخگویی همشهریان را به حداقل رسانید.

او ادامه داد: این سایت با ظرفیت ۱۵ نفر در هر شیفت که با توجه به تعریف سه شیفت  ۸ ساعته در طی شبانه روز در سایت ثبت خبر، این ظرفیت به ۴۵ نفر در روز قابل افزایش است، تاثیر قابل توجهی در کاهش زمان انتظار و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان خواهد داشت.

کمالی زاده با اشاره به وضعیت مشارکت شهروندان منطقه ۴ در سامانه +۱۳۷ گفت: این منطقه باتوجه به شرایط خاص بین مناطق ۲۲گانه چه از لحاظ وسعت شهری، جمعیت مقیم و شناور  و چه بافت شهری نقاط خاص نواحی ۶ و ۷و ... از دیرباز همواره با اختصاص بیش از ۱۰ درصد درخواست های شهر تهران در این سامانه، روزانه بطور متوسط حدود۵۰۰ درخواست شهروندان را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت نگهداشت شهر و ضرورت آسیب شناسی با استفاده از داده‌های این سامانه، مجموعه مدیریت شهری منطقه ۴ در پی ارتقای وضعیت عملکرد در حوزه نگهداشت و به تبع آن کاهش سهم ورودی پیام های نگهداشت و افزایش پیام های توسعه ای و هم چنین تغییر نگرش شهروندان از رویکرد مطالبه گرایانه در حوزه نگهداشت به رویکرد داوطلبانه در حوزه توسعه شهری است.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: رسیدگی به خواسته‌های شهروندان که صاحبان اصلی شهر هستند، از مهمترین وظایف شهرداری‌هاست و این منطقه به طور خاص این مهم را در نظر داشته و پیگیری می کند.

 انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 38768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =