به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن شادباش اعیاد خجسته ماه ذی الحجه گفت: با توجه به گسترش سطح مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و رسیدگی بموقع به درخواست های فوریتی شهروندان، مدیریت شهری منطقه ۴ در گام اول این ارتباط دوسویه بین شهروندان و شهرداری به منظور تکریم شهروندان و کاهش زمان انتظار آنان در مواقع تماس با این سامانه با راه اندازی این سایت زمان انتظار و پاسخگویی همشهریان را به حداقل رسانید.
او ادامه داد: این سایت با ظرفیت ۱۵ نفر در هر شیفت که با توجه به تعریف سه شیفت ۸ ساعته در طی شبانه روز در سایت ثبت خبر، این ظرفیت به ۴۵ نفر در روز قابل افزایش است، تاثیر قابل توجهی در کاهش زمان انتظار و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان خواهد داشت.
کمالی زاده با اشاره به وضعیت مشارکت شهروندان منطقه ۴ در سامانه +۱۳۷ گفت: این منطقه باتوجه به شرایط خاص بین مناطق ۲۲گانه چه از لحاظ وسعت شهری، جمعیت مقیم و شناور و چه بافت شهری نقاط خاص نواحی ۶ و ۷و ... از دیرباز همواره با اختصاص بیش از ۱۰ درصد درخواست های شهر تهران در این سامانه، روزانه بطور متوسط حدود۵۰۰ درخواست شهروندان را به خود اختصاص داده است.
او ادامه داد: با توجه به اهمیت نگهداشت شهر و ضرورت آسیب شناسی با استفاده از دادههای این سامانه، مجموعه مدیریت شهری منطقه ۴ در پی ارتقای وضعیت عملکرد در حوزه نگهداشت و به تبع آن کاهش سهم ورودی پیام های نگهداشت و افزایش پیام های توسعه ای و هم چنین تغییر نگرش شهروندان از رویکرد مطالبه گرایانه در حوزه نگهداشت به رویکرد داوطلبانه در حوزه توسعه شهری است.
شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: رسیدگی به خواستههای شهروندان که صاحبان اصلی شهر هستند، از مهمترین وظایف شهرداریهاست و این منطقه به طور خاص این مهم را در نظر داشته و پیگیری می کند.
انتهای پیام/
نظر شما