انعقاد تفاهم نامه اجرای تفکیک پسماند فی مابین واحدهای صنعتی و شهرداری منطقه ۲۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از انقعاد تفاهم نامه تفکیک پسماند در راستای ارتقاء فرهنگ جداسازی و تفکیک پسماند خشک در بین واحد های صنعتی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱: " مسعود نوابی" با اشاره به موضوع تفکیک پسماند گفت: حفاظت از محیط زیست یک مسئولیت اجتماعی است و همه ی ما در این زمینه وظیفه ای داشته و نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم و این مساله نیازمند توجه و اهتمام جدی است.

 وی با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی در اقدامات زیست محیطی گفت: با توجه به ضرورت ارتقاء فرهنگ جداسازی و تفکیک پسماند خشک از تر در مبدا و به منظور انجام بهینه و موفقیت آمیز عملیات تفکیک، اجرای این طرح در واحدهای صنعتی، دستگاه های دولتی، مراکز آموزشی و درمانی در دستور کار قرار گرفت.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ افزود: برگزاری همایش های آموزشی، کارگاه های آموزشی، برپایی میز خدمت و اجرای گروه های نمایش برای کودکان پرسنل و شهروندان و همچنین بازدید از مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه و تامین مخازن و کارتن پلاست از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

 نوابی گفت: اجرای طرح تفکیک پسماند، علاوه بر اقدام موثر زیست محیطی می تواند در کاهش هزینه های خدمات شهری و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از فعالیت زباله گردها  تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 38787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =