عبور از مشکلات به مدد مدیریت جهادی

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به مشکلات در راه ارائه خدمات درمانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری گفت: با جهادی فکر کردن و جهادی عمل کردن می‌توان از بسیاری مشکلات ناشی از بروکراسی سنگین عبور کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی در نشست مدیران داخلی درمانگاه‌های ۱۹گانه مناطق که در سالن آمفی‌تئاتر درمانگاه منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: در نگاه مدیریت جدید، درمانگاه‌محوری در اولویت قرار گرفته است؛ چیزی که در ادوار گذشته کمتر به آن توجه شده است.

وی ادامه داد: در این دوره اهمیت صف به نسبت ستاد برای ما دوچندان بوده است. چنان‌که در زمان آغاز مدیریت شرکت شهر سالم، نسبت نیروی انسانی در ستاد ۷۰ درصد و در صف ۳۰ درصد بود. ما با یک نگاه مدرن نسبت به این مسئله و با رویکرد چابک‌سازی شرکت، تمهیداتی اندیشیده شد که این نسبت عکس شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم یادآور شد: این تغییر نگاه در نظام پرداخت حقوق و مزایا هم کاملا مشهود است و مدیران داخلی هم باید این نگاه را در مدیریت منابع انسانی مرکز خود اجرایی کنند؛ به این ترتیب که نیروهای باانگیزه و متعهد از مزایای بیشتری برخوردار شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به شیوه‌های جهادی در مدیریت درمانگاه‌های شرکت شهر سالم گفت: با جهادی فکر کردن و جهادی عمل کردن می‌توان از بسیاری مشکلات ناشی از بروکراسی سنگین عبور کرد. باید نگاه‌ها تغییر کند تا بهره‌وری افزایش پیدا کند.

نورمحمدی با اشاره به نقش مدیران داخلی در مدیریت درمانگاه‌ها گفت: در رویکرد درمانگاه‌محور، جایگاه مدیران داخلی در تصمیم‌سازی و ارائه راه‌های افزایش خدمات و بهره‌وری کادر درمان بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد تغییر و اصلاح باید از مدیریت درمانگاه‌ها به سمت ستاد باشد، نه بالعکس.

همچنین؛ در این نشست که با حضور اکرم صدفی معاون درمان، عباس صانعی‌فرد مدیر درمان مستقیم، مهناز غفاری و حمیدرضا عزیزی مشاوران مدیرعامل شرکت شهر سالم برگزار شد، مشکلات درمانگاه‌های ۱۹گانه مناطق در مسیر بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 38788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =