بزرگراه امام علی (ع) با اجرای کاشیکاری حدیث امیر مومنان (ع) متبرک شد

شهردار منطقه ۴ گفت: با اجرای کاشیکاری منقش به حدیث امیرالمومنین علی (ع) بزرگراه امام علی (ع) متبرک به نام مولای متقیان شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت:  همزمان با عید سعید غدیرخم و بزرگداشت مقام بلندمرتبه امام اول شیعیان و تمسک جویی از نام و مقام والای ایشان،  اداره زیباسازی این منطقه با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران اقدام به اجرای کاشیکاری حدیث امیرالمومنین علی (ع) در بزرگراه امام علی (ع) کرد.

وی ضمن بیان این مطلب که کاشیکاری بروی دیواره های شهر موجب جلوه بخشیدن به سیمای بصری و بهبود منظر شهری خواهد شد، عنوان کرد: با اجرای این طرح در مساحت تقریبی ۳*۱۳ مترمربع ‌ در بزرگراه امام علی (ع) جنوب به شمال قبل از خروجی شهید زین الدین شرق به استقبال این عید بزرگ خواهیم رفت.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در جامعه امروزی که تلاش دنیای غرب برای تهاجمات فرهنگی بسیار شدت گرفته است، تکیه بر مسائل اعتقادی و اسلامی یکی از برنامه هایی است که مدیریت شهری منطقه ۴ به طور جد به آن می پردازد و در این میان نقش گرفتن دیواره های شهری به نام مقدس ائمه و سخنان گرانبار آنها یکی از این اقدامات شایسته به شمار می رود.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 38812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =