نشست مشترک روسای کمیسیون فرهنگی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با معتمدین و اهالی منطقه ۱۸

نرگس معدنی پور؛ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بهمراه مهدی پیرهادی؛ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و محمد جواد خسروی؛ شهردار منطقه ۱۸ در نشست مشترکی با معتمدین محلات منطقه به بحث و گفت و گو پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۸، در این نشست که با حضور جمعی از اهالی منطقه و معتمدین محلات برگزار شد، مشکلات، مسائل و دغدغه های شهروندان منطقه ۱۸ مطرح گردید و تا مدیران شهری در جهت رفع آنها چاره اندیشی کنند.

نرگس معدنی پور در این جلسه با اشاره به پروژه ها و رخدادهای فرهنگی سطح منطقه عنوان داشت: پروژه ها و برنامه های فرهنگی اجرا شده از سوی متولیان منطقه در سطح قابل قبولی قرار دارد و ما این تغییرات را از نزدیک شاهد بودیم و امید داریم تا این روند صعودی در جهت ارتقا شاخص های فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۸ همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه مهدی پیرهادی با تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری منطقه ۱۸ در حوزه خدمات شهری اظهار داشت: سال گذشته در بازدیدی که از سطح این منطقه داشتم، وضعیت گاراژ نوجوانی بسیار آشفته بود اما امسال با اقداماتی که مدیریت شهری و شهردار محترم این منطقه اجرایی نمودند، مشاغل مزاحم جمع آوری و وضعیت ساماندهی مطلوبی را شاهد بودیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست در ادامه افزود: رفع معارضین پروژه شهید بروجردی نیز از دیگر اقدامات قابل تحسین شهردار منطقه ۱۸ است که پس از ده سال وقفه موجب به جریان انداختن این پروژه بزرگ و مهم شده است.

در ادامه این جلسه پرسش و پاسخ هایی از سوی معتمدین محلات با دو عضو شورای شهر و شهردار منطقه صورت پذیرفت که همگی در جهت رفع دغدغه‌های شهروندی در اعتلای مسیر پیشرفت منطقه ۱۸ تهران بود.
 

نشست مشترک روسای کمیسیون فرهنگی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با معتمدین و اهالی منطقه ۱۸

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 38893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =