جشن‌های شاد و کودکانه غدیر در مجموعه جنگ افزار سازی "ساصد" منطقه۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تعیین تکلیف پادگان ساصد از استفاده از ظرفیت این مجموعه برای ارائه خدمات فرهنگی خبر داد و گفت: در نخستین گام و به مناسبت عید غدیر خم، جشن‌های شاد و کودکانه غدیر در این مجموعه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به آزاد سازی مجموعه ۱۱ هکتاری ساصد و استفاده از ظرفیت این مجموعه بزرگ برای ارائه خدمات مختلف به شهروندان گفت: با توجه به فرارسیدن عید غدیر خم و گرامیداشت دهه ولایت، در نخستین گام، جشن بزرگی در مجموعه ساصد تدارک دیده شده و به مدت سه روز در این محل میزبان خانواده ها خواهیم بود.

به گفته وی؛ این جشن شاد و کودکان  به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ از امروز ۱۳ تیر ماه   ساعت  ۳۰: ۱۷ الی ۲۰ در خیابان پیروزی، جنب فروشگاه اتکا در مجموعه ساصد آغاز و تا ۱۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : سرسره بازی، فوتبال دستی انسانی و غرفه کودک به همراه جشن خانوادگی از بخش های مختلف این جشن شاد است.

علی احمدی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و بهره مندی از ظرفیت‌های دینی و فرهنگی، ویژه برنامه های مختلفی توسط اداره فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ با هدف ایجاد سرور و نشاط معنوی در محلات به مرحله اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 38894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =