ایتام میهمان جشنواره فرهنگی در  بوستان جنگلی سرخه حصار منطقه۱۳

به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت، ۳۰۰ کودک یتیم با حضور در جشنواره فرهنگی و ورزشی بوستان جنگلی سرخه حصار، از خدمات مختلف این جشنواره بهره مند شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی گردشگری در بوستان جنگلی سرخه حصار گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره، در دوازدهمین روز از فصل تابستان و در مرحله سوم، جشنواره  فرهنگی سرخه حصار میزبان ۳۰۰ کودک یتیم و  نیازمند توجه بود.

وی با اشاره به فضاهای مختلف ورزشی و فرهنگی جشنواره بوستان جنگلی سرخه حصار  توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: ایتام با حضور در فضاهای تعیین شده، از امکانات ورزشی و فرهنگی از قبیل سرسره بادی، دارت، فوتبال دستی، صخره نوردی و همچنین برنامه های شاد و کودکانه این جشنواره بهره گرفتند.  

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه برنامه های قبلی جشنواره فرهنگی به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون اختصاص داشت، افزود: با برنامه ریزی انجام شده، در نظر داریم از این ظرفیت برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و قشر های مختلف مردم استفاده  کنیم.

علی احمدی یادآور شد: همچنین کودکان میهمان سفره شهرداری منطقه۱۳ به مناسبت دهه ولایت بودند و  از آنان پذیرایی شد.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 38895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =