برنامه‌ریزی احداث پارکینگ طبقاتی تا اجرای پروژه‌های مشارکتی در محله شیوا

میزخدمت به مردم دارالمومنین تهران در دوازدهمین روز از تیرماه ۱۴۰۲ در مسجد موسی بن جعفر(ع) و با حضور مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمد امین سالاری پور و مدیران شهری منطقه ۱۴ به منظور تسریع در روند احداث پروژه های مورد نیاز شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در این دیدارمردمی مسجد محور، پس از رسیدگی به مطالبات مردم با بیان اینکه مردم دارالمومنین تهران دارای قدمت هویتی و مذهبی بالایی هستند و ارتباط و فعالیت در مساجد رونق دارد، از تلاش مدیریت شهری منطقه ۱۴ برای خدمت بیشتر به این مردم و رفع مشکلات شهری با استمرار دیدارهای مردمی و برپایی میز خدمت در مساجد تقدیر کرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیزبا بیان ینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، ازبرنامه‌ریزی و اهتمام ویژه حوزه‌های مختلف شهری منطقه برای توسعه و آبادانی محلات بویژه محلات کم برخوردار در سال جاری خبرداد.

وی با اشاره به فرسودگی و تراکم بالای بخش هایی از منطقه، از تلاش برای افزایش ظرفیت سازی و سرانه های عمومی و مورد نیاز مردم در محلات قدیمی و متراکم خبرداد.

در این راستا تعیین تکلیف و مرتفع شدن موضوعات مردمی شامل احداث مجموعه پارکینگ طبقاتی در شیوا و پروژه مشارکتی در این محله همچنین برنامه ریزی در موضوع نامگذاری‌ها به درخواست شهروندان در این دیدار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

سالاری پور تاکید کرد: حل معظلات ترافیکی چون ایجاد پارکینگ تا نوسازی بافت فرسوده و خدمت رسانی به شهروندان با اجرای پروژه های مشارکتی در اولویت برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 38903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =