آسفالت  ۱۹۸۰۰۰مترمربع از معابر  شمال شرق پایتخت

شهردار منطقه ۴ گفت: در ادامه نهضت آسفالت ، از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۹۸۰۰۰ متر مربع از معابر این منطقه با حدود ۲۲ هزار تن آسفالت مکانیزه و دستی مرمت شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ؛" علی اصغر کمالی زاده با اشاره  به اقدامات در حال اجرا در زمینه بهسازی و ساماندهی معابر شمال شرق  پایتخت گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی معابر با پیگیری های انجام شده،  حدود ۲۲ هزار تن هزار تن آسفالت تا کنون در نواحی ۹ گانه پخش شده است.

وی با اشاره به حجم عملیات اجرایی آسفالت افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲  تا کنون ۸ هزار و ۳۸۰ تن تراش و روکش مکانیزه با متراژ ۷۵۴۵۰ مترمربع ، ۸ هزارو ۵۷۰ تن به پروژه های توسعه محله ای و ۵ هزارو ۵۰تن شامل لکه گیری دستی در محدوده این منطقه اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۴ هدف از اجرای نهضت آسفالت معابر را مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان عنوان کرد و گفت: مناسب سازی آسفالت معابر نواحی ۹ گانه  به صورت لکه گیری، روکش دستی و تراش و روکش مکانیزه بوده که توسط  ۱۳تیم پیمانکاری( ۹ تیم به صورت دستی و ۴ تیم به صورت مکانیزه) با تلاش شبانه روزی در حال انجام است.

کمالی زاده در پایان خاطرنشان کرد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان اجراین این طرح حدود ۸۰۰۰۰ تن آسفالت در محدوده این منطقه پخش و مرمت شود.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 38913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =