از حفظ خانه تاریخی انیس‌الدوله تا رفع سدمعبر در مناطق۶ و ۱۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور میدانی در منطقه۱۱ به همراه شهردار این منطقه، بیش از ۱۰ مورد از موضوعات مهم و اساسی این منطقه را پیگیری و مورد نظارت قرار داد.

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه جمعی از همراهان در منطقه۱۱ حضور یافت و بازدیدی از این منطقه داشت، این بازدید از میدان انقلاب به سمت محور کارگر جنوبی با موضوع اجرای طرح های مرتبط به شهرسازی و بررسی طرح L.R.T آغاز شد .

در ادامه از پهنه رودکی بازدید به عمل آمد و در این بین موضوع سد معبر توسط برخی مشاغل مزاحم در محدوده مناطق۶ و۱۱ مورد انتقاد و پیگیری عضو شورا قرار گرفت .

شمس احسان در این خصوص گفت: ضلع جنوبی بوستان دانشجو پاکسازی و بازگشایی شده و این نشان از احترام مدیریت شهری به هنرمندان و مجموعه تئاتر شهر است اما حضور برخی مشاغل و احداث سازه توسط دستفروش در ضلع شمالی برای فروش کباب و سیگار و نوشیدنی و .... آن هم در قلب هنر تهران پذیرفته نیست و مناطق ۱۱ و ۶ موظف هستند معبر را برای عبور مردم بازگشایی کنند.همچنین توقع می‌رود شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در اسرع وقت نسبت به ارایه طرح و اجرای طرح ساماندهی این مشاغل مزاحم اقدام کند .

علاوه براین، در این بازدید از مسجد حضرت ولیعصر نیز دیدن شد و معضلات آسیب های اجتماعی اطراف مجموعه تئاتر شهر مورد نظر قرار گرفت .

از حفظ خانه تاریخی انیس‌الدوله تا رفع سدمعبر در مناطق۶ و ۱۱

شمس احسان با بیان اهمیت توجه ویژه به مجموعه تاتر شهر و بوستان دانشجو تصریح کرد: باید دستگاه های متولی تامین امنیت و اجرای خدمات فرهنگی به میدان بیایند . حل معضلات اجتماعی و فرهنگی نیاز به همت عمومی دارد و مدیریت شهری برای موضوعات بر اساس وظیفه اجتماعی پای کار است .

وی همچنین از محور جمهوری اسلامی بازدید کرد و در خصوص اجرای طرح ال‌.آر.تی از شهردار منطقه اطلاعاتی را جویا شد.

این بازدید میدانی از ساعت ۱۴ آغاز شد و در میانه بازدید جمعی از اهالی و معتمدین محلی نیز به منظور ارایه نظر در خصوص پهنه رودکی و موضوعات شهرسازی در این پهنه با عضو شورای شهر گفت و گو کردند .

این عضو شورا به همراه شهردار منطقه۱۱ از خانه انیس الدوله که اکنون با کاربری اداری اتحادیه گوشت مشغول فعالیت است نیز بازدید کرد و مقرر شد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای حفظ این بنای تاریخی با همکاری منطقه۱۱ طرح و برنامه ارایه کند و اقدام عملیاتی انجام شود .

از حفظ خانه تاریخی انیس‌الدوله تا رفع سدمعبر در مناطق۶ و ۱۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین از گود آرد و نان در خیابان هلال احمر و گارگاه مترو نیز بازدید کرد و مطالبات مردمی را در خصوص اتمام پروژه پیگیری کرد ، نماینده شرکت مترو هم در بازدید حاضر شد و توضیحاتی را از روند اقدامات ارایه داد .

سید محمد موسوی و زهرا شمس احسان با هدف بررسی یکی از مهم ترین کانال های شهر با عنوان کانال فیروز آبادی در محدوده محله راه آهن نیز حاضر شدند و از نزدیک از کانال مذکور بازدید کردند.

معاون خدمات شهری منطقه به ارایه گزارش پرداخت و گفت: روزانه بین۴ الی ۶ تن از این کانال فاضلاب استخراج می شود که سرریز مناطق همجوار است و این مسوولیت مهم را منطقه۱۱ انجام میدهد و لایروبی کانال نیز هرروزه در دست اقدام است .

در انتهای این بازدید موضوعات مرتبط به برخی مطالبات مردمی در بوستان رودکی نیز مورد تاکید و پیگیری عضو شورا قرار گفت و شمس احسان در این خصوص گفت: مردم با دفتر و شخص بنده در ارتباط هستند و از وضعیت برخی دریچه ها و ناهماهنگی ها بین دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی مطلوب گله مندند که امیدواریم با پیگیری مدیریت شهری موضوعات مرتفع شود و پس از مدت معین مجددا برای حل مشکلات مردم در این نقاط حاضر می شوم و گزارش اقدامات را پیگیری خواهم کرد .

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 38928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =