تا ۳۵ درصد از باغ کتاب تخفیف بگیرید

باغ کتاب تهران در روز ۱۵ تیر ماه به مناسبت عید غدیر و همزمان با ششمین سال‌روز افتتاح این مجموعه طرح تخفیف‌ ۵ تا ۳۵ درصدی را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار شهر، مجموعه علمی و فرهنگی باغ کتاب روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه همزمان با جشن عید غدیر و ششمین سال‌روز افتتاح آن، طرح تخفیف ۵ تا ۳۵ درصد را برای تمام قسمت‌های این مجموعه اجرا می‌کند.

در این روز خدمات باغ علم کودک و ورودی باغ علم نوجوان با ۳۵ درصد و بازی‌های آن با ۲۰ درصد و خدمات سرزمین نیکولو و ماشین حمل کودک با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

در این طرح بازی‌های باشگاه رباتیک با ۲۵ درصد تخفیف و محصولات بخش‌های دونات هُنُنُی و دست‌سازه‌های شرقی با ۱۰ درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می‌شود. همچنین بخش‌های بستنی جلاتو، کافه رستوران آمانا، خانه اسباب بازی، فروشگاه دیجیتال هزار و یک، ساب‌لایم و کیوسک برگر محصولات و خدمات خود را با ۵ درصد تخفیف خدمات خود را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

باغ کتاب تهران در حالی به ششمین سالگرد افتتاح خود نزدیک می‌شود که توانسته است جای خود را به عنوان مجموعه‌ای علمی و فرهنگی در میان مخاطبان خود باز کند. این مجموعه هر روز حتی روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۲۲ میزبان مخاطبان است. 

انتهای پیام/

۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 38960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =