بوستان‌ها و کوچه‌های محله دولاب مناسب‌سازی می شود

شهردار منطقه ۱۴ از مناسب سازی محورهای عبوری، بوستان ها و کوچه های محله های قدیمی این منطقه با اجرای طرح توسعه محله ها خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با تداوم قرار صبح خدمت و ضمن پایش میدانی محله دولاب، بر تسریع بهسازی خیابان ها، میادین، بوستان ها و مناسب سازی کوچه های این محله قدیمی برای رفاه و بیشتر شهروندان تاکید کرد.

سالاری پور با اشاره به اینکه کوچه های باریک محلات منطقه پس از سال‌ها و برای رضایت و رفاه شهروندان در حال مناسب سازی است، افزود: در این راستا و برای بهبود کیفیت زندگی در محله های با بافت متراکم از جمله در محله دولاب، بهسازی کوچه های کم عرض و بن بست که به روکش آسفالت، نگه‌داری و لکه‌گیری نیازداشتند، محقق شده است.

به گفته وی؛ با آغاز اجرای طرح های توسعه محله ای، عملیات اجرای کانیو کتابی، جمع آوری آبهای سطحی، بازسازی و مرمت انهار تا روکش آسفالت خیابان های کیانی، اکبر آبادی، مرادی، مخبر و ... انجام شده و در دستور کار است.

وی در پایان این بازدید که با همراهی تعدادی از مدیران شهری صورت گرفت، نگهداشت سرانه های عمومی و وضعیت ترافیک محورهای عبوری این محله را رصد و دستورات لازم برای تسریع در رفع نیازهای شهری و خواسته های شهروندان را صادر کرد.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 38961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =