درخواست های بیش از ۹۰ نفر از شهروندان منطقه ۲۰ رسیدگی شد

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۲۰، روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در دیداری چهره به چهره به درخواست ها و مشکلات بیش از ۹۰ نفر از شهروندان این منطقه رسیدگی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در دیداری ۶ ساعته  با شهروندان منطقه ۲۰ که در راستای تکریم ارباب رجوع، تسریع در رفع مشکلات شهروندان و افزایش رضایتمندی آن ها انجام شد، ضمن گفت‌وگو با شهروندان به درخواست‌ها و مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف شهری رسیدگی کرد.

کاشانی با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

عضو شورای شهر رمز موفقیت مدیریت شهری را تعامل و مشارکت شهروندان به عنوان اصلی ترین صاحبان شهر برشمرد و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های آنان است و توسعه و آبادی شهر و رضایتمندی شهروندان با تعامل و همفکری شهروندان با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق می شود.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر: 38971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =