شمیم عطر ولایت در محلات منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از برپایی موکب فرهنگی- خدماتی در مسیر میهمانی۱۰ کیلومتری غدیر و همچنین برگزاری مراسم جشن و شادمانی در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " علی اصغر کمالی زاده" با تبریک فرارسیدن اعیاد بابرکت قربان و غدیر به برنامه‌هایی که در همین رابطه در سطح محلات منطقه اجرایی می شود اشاره کرد و گفت: برنامه هایی ولایی دهه ولایت با آذین بندی و فضا سازی ساختمان‌های اداری و معابر شهری آغاز شده و در ادامه  با اجرای اطعام غدیر، اجرای جشن‌های آئینی، تردد کاروان سیار خودرویی، جشن های محله ای و نور افشانی در شب عید غدیر اجرا می شود.

شهردار منطقه ۴ از برپایی موکب پذیرایی در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید سعید غدیرخبر داد و گفت: در روز عید غدیر خم پردیس فرهنگی – خدماتی با ارائه خدمات سلامت، سرگرمی کودک، اتاق مادر و کودک، توزیع محصولات و اقلام فرهنگی و موکب پذیرایی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ پذیرای شهروندان خواهند بود.

برپایی استیج هنری برنامه دیگری است که کمالی زاده با اشاره به آن گفت: همچنین در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری، استیج هنری منطقه ۴ برنامه های متنوعی شامل سرود، تواشیح، نقالی، شعر خوانی، گروه عروسکی موزیکال، مسابقه، تجلیل از سادات، مولودی خوانی و پخش موسیقی های شاد را برای شهروندان ارائه می کند.

وی هدف از برپایی چنین مراسمی را ترویج سبک زندگی علوی و معرفی آن به نسل امروز و تبین اصل ولایت بعنوان عامل وحدت و انسجام ملی و برادری اعلام کرد.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 38973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =