تغییر کاربری ۷ کوره آجرپزی به واحد مسکونی و سرانه شهری در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از توافق فی ما بین شهرداری منطقه و ۷ کوره آجرپزی به منظور تغییرکاربری کوره‌ها و احداث واحد مسکونی در این محدوده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ درباره افتتاح‌ها و برنامه‌های شصت و یکمین شنبه امید و افتخار در پایتخت از توافق فی ما بین شهرداری منطقه و ۷ کوره آجرپزی به منظور تغییرکاربری کوره ها و احداث واحد مسکونی در این محدوده خبر داد و اظهار داشت: معاون شهرسازی شهرداری این این تفاهم نامه را شنبه امضا خواهد کرد.

وی افزود: از مساحت کوره‌های آجرپزی ۴۰ درصد به مالکین به منظور ساخت مسکن و ۶۰ درصد جهت جبران سرانه های ۷ گانه شهری اختصاص داده می‌شود.

شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه کنار گذر خلیج فارس به طول ۱۳۰۰ متر مربع، به همراه ۹۰۰ متر فضای سبز حاشیه ای واقع در بزرگراه خلیج فارس در انتهای میدان ورودی شهر آفتاب  به منظور تسهیل تردد اتوبوس‌ها در این برنامه افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از رونمایی سردیس حاج قاسم سلیمانی در داخل این میدانگاه خبر داد.

فرهادی همچنین از ایجاد تغییراتی در  میدان "چله دوان" با نام جدید "میدان سردار دلها" با مساحت ۷ هزار متر مربع خبر داد و ابراز داشت: این میدانگاه به همراه ورودی و خروجی و دوربرگردان و یک خیابان کنار گذر افتتاح می شود و به این مجموعه که در انتهای بزرگراه علامه عسگری واقع شده است، اضافه خواهد شد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 39068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =