دیدار مدیریت شهری منطقه ۱۷ با خانواده های شهید سادات، کسبه و کادر درمان سادات منطقه

مدیریت شهری منطقه ۱۷ به مناسب عید بزرگ مسلمین به دیدار ۱۴ خانواده شهید سادات، ۸۳ کسبه سادات و کادر درمان سادات بیمارستان ضیائیان و شهرداری منطقه رفتند و با تقدیم گل و هدایایی این روز را به آنها تبریک گفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مدیریت شهری منطقه دارالشهدا به مناسبت بزرگترین عید مسلمان ها عید سعید غدیر خم، به دیدار کاسبان سادات، کادر درمان بیمارستان ضیائیان و درمانگاه شهرداری و خانواده های معظم شهدای سادات رفتند و با تقدیم گل و هدایایی از آنها تجلیل کردند و این روز فرخنده را به آنها تبریک گفتند.

در بخشی از این دیدارها، رضا شنگی شهردار منطقه به همراه محمد حسین اختردانش مشاور و مدیر حوزه شهردار، باقری معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، محمود ترک معاون فنی و عمرانی، محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی به دیدار و دست بوسی ۱۴ خانواده شهید سادات منطقه رفتند.

در بخش دیگر این دیدارها که با تدابیر شهردار محترم منطقه انجام شد، شهرداران نواحی سه گانه به همراه جمعی از مدیران شهری منطقه به دیدار ۸۳ کسبه سادات منطقه رفتند که ۲۴ کسبه سادات در ناحیه یک، ۳۴ کسبه سادات در ناحیه ۲ و ۲۵ کسبه سادات در ناحیه ۳ بودند.

صالح شهردار ناحیه دو به همراه مقدم رییس اداره سلامت منطقه و جمعی از مدیران شهری به دیدار کادر درمان سادات بیمارستان ضیائیان و درمانگاه شهرداری منطقه رفتند و عید الله اکبر را به آنها تبریک گفتند.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 39083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =