آغاز طرح‌ تابستانی نشاط و تعالی در منطقه۸

مدرسه تابستانی نشاط و تعالی به همت حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه هشت آغاز شد و حضور شرکت کنندگان نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه۸ با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان شاغل در شهرداری تهران و ارتقای کیفیت زندگی و ایجاد تعلق سازمانی و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان و حفظ روحیه نشاط و شادی این عزیزان برگزار می‌شود.

علیرضا شاهمیرزاد افزود: در همین راستا با ثبت‌نام و دعوت از فرزندان همکاران، امکان حضور این عزیزان در اردوها و فضاهای فرهنگی و ورزشی طی ۷ هفته برای ۱۷۰ نفر از فرزندان کارکنان شاغل در منطقه۸ فراهم شده است.

وی ادامه داد: این حوزه بازدید از مراکز علمی، برگزاری اردوها و برنامه‌های راهپیمایی و بازدید از مجموعه پارک و شهربازی ارم و باغ‌وحش ارم را با هدف سلامت و ایجاد روحیه نشاط و کارگاه های مهارت آموزی به صورت دو روز در هفته برگزار می‌کند.

همچنین؛ عصر دیروز این برنامه با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ آغاز و اولین اردوی این مدرسه به مقصد اقیانوس پارک، گنبد مینا، شهربازی و باغ وحش ارم برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 39113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =