شهرداری تهران در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر سنگ تمام گذاشت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر حضور اثرگذار و تعیین‌کننده شهرداری تهران در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر گفت: شهرداری برای برگزاری این جشن سنگ تمام گذاشت و برنامه‌ای تقریباً بی‌نقص را به اجرا گذاشت.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه در عید غدیر شاهد اتفاقی مبارک و شوق‌انگیز بودیم، اظهار کرد: یک کار بزرگ و یک هم‌افزایی فراگیر و تقریباً بی‌نقص را در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران شاهد بودیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: کسانی که در جریان امور هستند، می‌دانند که برگزاری جشنی به طول ۱۰ کیلومتر که باید برنامه‌های متنوعی داشته باشد تا مخاطبان خود از اقشار مختلف را راضی نگه دارد، کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه در روز عید غدیر شاهد یک پیک‌نیک بزرگ خانوادگی و کارناوال شادی عاری از گناه و معصیت در پایتخت بودیم، یادآور شد: دست‌اندرکاران این جشن توانستند به شدت رضایت مخاطبین را در این جشن برآورده کنند.

سروری ادامه داد: بر خلاف سال قبل که شاهد نواقصی در برگزاری جشن بودیم امسال مجریان تمام همت خود را به کار گرفته بودند و تمام نواقص را برطرف کرده بودند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم در این جشن، خاطرنشان کرد: حضور مردم یادآور حضور حماسی اربعین بود و شاهد مشارکتی برجسته از سوی شهروندان در این جشن بودیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دستگاه‌های متعددی در کنار گروه‌های جهادی تمام تلاش خود را به کار گرفتند که برنامه‌ای بی‌نقص برگزار شود، تصریح کرد: بنده به عنوان عضو شورای شهر باید اعلام کنم که شهرداری در تمام حوزه‌ها سنگ تمام گذاشت و حضوری تعیین‌کننده در کنار سایر نهادها داشت.

وی افزود: ایجاد ۱۰ کیلومتر شهربازی گسترده در طول مسیر برگزاری جشن، کار بسیار دشواری بود و نظیر نداشت؛ همچنین موکب‌هایی در مسیر برپا شده بود که در طول برگزاری برنامه بی‌وقفه از مردم پذیرایی می‌کرد.

سروری با بیان اینکه همه آمده بودند تا برای حضرت علی (ع) کار کنند و کسی به دنبال عنوان نبود، گفت: در مراسم هیچ آثاری از شهرداری دیده نمی‌شد اما نیروهای مدیریت شهری آمده بودند تا به امیر مؤمنان ادای احترام کنند.

وی با اشاره به نورافشانی بی‌نظیر در این جشن، بیان کرد: پشتیبانی‌های صورت گرفته برای برگزاری این جشن به موقع انجام شده بود و تا ساعت ۱۰ شب که بنده در مراسم حضور داشتم، موکب‌ها یک لحظه از خدمات‌دهی و پذیرایی از شهروندان غافل نبودند که کار بزرگی است و نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مجریان این جشن به ویژه شهرداری تهران، یادآور شد: بنده معتقدم که آثار این جشن برای کشور بسیار بزرگ خواهد بود؛ چراکه مانور انسجام ملی به نمایش گذاشته شد و تمام طیف‌های مختلف اجتماعی در این مراسم به صورت فعال حضور داشتند.

وی تأکید کرد: اینکه مردم هم مجری و هم مخاطب بودند، جلوه خوبی از وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت و کسانی که برای نفرت ملی برنامه‌ریزی کرده بودند پس از چند ماه سرمایه‌گذاری شاهد بودند که مردم این چنین صحنه وحدت ملی را رقم زدند.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 39117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =