ظرفیت بین‌المللی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر/ این میهمانی، نمایش تمام عیار از اقتدار اجتماعی ایرانی بود

نماینده مردم تهران با اشاره به موفقیت مدیریت شهری تهران در برگزاری باشکوه مهمانی غدیر، این مراسم را دارای ظرفیت های بین‌المللی برای شناساندن تشیع به جهانیان دانست.

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شهر مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر را یک نمایش تمام عیار از اقتدار اجتماع ایرانی دانست.
وی با اشاره به اتفاقات ماه‌های اخیر بر سر غائله مهسا امینی و هجمه رسانه های خارجی  و اپوزسیون بر سر اینکه مردم ایران دیگر اعتقادی به دین اسلام ندارند، گفت: اجتماع چند میلیونی مردم در تهران و همچنین اجرای این برنامه در شهرهای دیگر کشور نشانی از برهم خوردن پیش‌بینی‌های تحلیلگران غربی است.
رفیعی راهپیمایی کیلومتری تهران و شهرستان‌ها را در امتداد اجتماع مردم ایران در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس مدیریت خوب پسماند پس از اجرای مراسم را یکی از نقاط مثبت مهمانی ۱۰ کیلومتری برشمرد و گفت: اخیرا جشن استقلال امریکا برگزار شده و در این مراسم علاوه بر حجم عظیمی از پسماند که بر زمین ماند، شاهد ایجاد آلودگی های محیط زیستی بودیم، اما ما در ایران عزیزمان دیدیم که بدون هیچگونه آلودگی ، چگونه در عرض چند ساعت پایتخت هم پاکیزه شد.
وی این مراسم را دارای ظرفیت های بین المللی برای معرفی تشیع به جهانیان دانست و گفت: می توان سالهای آینده با ایجاد کمپین به جهانی شدن غدیر از طریق برگزاری مراسم مشابه به صورت مردمی از سوی ملت آزاده جهان پیگیری کرد.
انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 39136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =