شاهد استقبال بی نظیر مردم از مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر بودیم

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری با اشاره به حضور میلیونی عاشقان امیرالمؤمنین(ع) در مهمانی باشکوه ۱۰ کیلومتری غدیر، گفت: شادی و سرور محبان مولا علی علیه‌السلام دیدنی و ستودنی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، وحید رضا انارکی محمدی، مدیر عامل این شرکت در حاشیه حضور در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، با اشاره به حضور میلیونی عاشقان امیرالمؤمنین(ع) در مهمانی باشکوه ۱۰ کیلومتری غدیر، گفت: شادی و سرور محبان مولا علی علیه‌السلام در مهمانی دیدنی و ستودنی بود.

وی با بیان این مطلب که حضور گسترده و چشمگیر نوجوانان و جوانان در این جشن بزرگ بسیار به چشم می‌آمد، تصریح کرد:دیروز  پایبندی و عشق مردم به اسلام و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و حرکت در مسیر ارزش‌های دینی بار دیگر نمایان شد.

انارکی محمدی با اشاره به اینکه بزرگترین جشن غدیرِ در مهمونی ۱۰ کیلومتری رقم خورد، بیان داشت: حضور اقشار گوناگون مردم در این جشن با نشاط و ملی نشان داد بار دیگر صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت به امیر المومنین علیه السلام خلق کرد.

همچنین؛ شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران  با برپایی موکب «شهید همت» در میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر پذیرای شرکت‌کنندگان در  این جشن بود و به جمع کثیری از شهروندان خدمات رسانی کرد.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 39145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =