اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ برای نوسازی بیمارستان لولاگر

شهردار منطقه ۱۰ در افتتاح مرکز سی تی اسکن بیمارستان لولاگر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده، پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان با مساعدت ویژه صادر شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در مراسم افتتاحیه بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان لولاگر که امروز (یکشنبه، ۱۸ تیر) با حضور علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و  سپیده هراتی رئیس بیمارستان لولاگر برگزار شد، گفت: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های قدیمی و فرسوده شهر تهران است که نیاز به بهسازی و بازسازی ویژه دارد هرچند رییس این بیمارستان با نصب دستگاه‌ها و اجرای تمهیدات لازم تا حدی حساسیت‌ها را کاهش داده اند،   ولی همچنان فرسوده بودن بیمارستان یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری منطقه است.

وی افزود: اقدامات اولیه برای تخریب و نوسازی این بیمارستان در دستورکار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است و به دنبال صدور پروانه ساختمانی بیمارستان لولاگر هستیم.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه موقوفه بودن بیمارستان لولاگر کارها را سخت کرده است، تصریح کرد: مقرر شده طی هفته جاری جلسه‌ای با حضور رئیس بیمارستان، اداره اوقاف، خانواده محترم مرحوم لولاگر، شهرداری منطقه و خیرین حوزه درمان برگزار شود و هماهنگی‌های لازم برای تخریب و نوسازی این بیمارستان صورت گیرد.

اخ‌الصنایع گفت: با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده پروانه تخریب و نوسازی بیمارستان با مساعدت ویژه صادر شود و تلاش می‌کنیم امسال بودجه حداقلی را از مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت و بیمارستان پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: پروژه تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی منطقه است و با توجه به نیاز درمانی این منطقه می‌تواند خدمات مهمی را به شهروندان ارائه دهد.

اخ‌الصنایع ادامه داد: با توجه به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری منطقه و مراجعه بیماران بسیار از سایر مناطق به این بیمارستان، وسعت بیمارستان باید افزایش یابد تا بتواند خدمات ویژه‌تری را به شهروندان ارائه دهد.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: پروژه تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر در سه فاز طراحی شده است و مدیریت شهری منطقه ۱۰ آمادگی دارد هرگونه همکاری و مساعدت لازم در حوزه تخریب و نوسازی را انجام دهد تا این بیمارستان به یکی از بیمارستان‌های فوق‌تخصصی شهر تهران تبدیل شود.

در ادامه این مراسم، علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: با توجه به مساعدت ویژه شهردار منطقه ۱۰ در خصوص صدور پروانه تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر از زحمات مجموعه مدیریت شهری منطقه تقدیر و تشکر داریم.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 39159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =