اجرای بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و تفریحی در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و تفریحی ویژه شهروندان در رده‌های سنی مختلف و با هدف ایجاد نشاط و ارتقای سلامت خانواده‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با اشاره به ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و سرگرمی از جمله ویژه برنامه «فرشتگان زمینی» که از ابتدای سال در بوستان‌ها ویژه اقشار خاص از جمله افراد دارای معلولیت به اجرا در آمد، گفت: با برپایی غرفه‌های فرهنگی، سلامت، ورزشی، عفاف و حجاب، آموزش های شهروندی و بازیافت در بوستان ها که همراه با جشن برپا شد، تلاش شد تا خدمات متنوعی در راستای ارتقای نشاط اجتماعی به این قشر از شهروندان ارائه شود.

صدها عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان از جمله برپایی محافل انس با قرآن و ویژه برنامه های دهه کرامت تا مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه «قهرمان شهر» همراه با اجرای برنامه های شاد ویژه کودکان از دیگر فعالیت‌هایی است که به گفته سالاری پور در محلات منطقه ۱۴ تا کنون اجرا شده است.

وی با اشاره به از فعالیت های اجتماع محور و معنوی در دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) گفت: برگزاری تجمع بزرگ امام رضایی‌ها تا برنامه‌های ویژه اعیاد قربان و غدیر همچنین حضور در پیاده روی ۱۰ کیلومتری با استقبال پرشور اهالی دارالمومنین تهران همراه شد. وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های تابستانی در محلات منطقه یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تابستان از جمله جشنواره فرهنگی و هنری و مسابقات ورزشی با لحاظ سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلب مشارکت شهروندان و بهره مندی از ظرفیت‌های اجتماعی دارالمومنین تهران بویژه نوجوانان و جوانان با محوریت محلات و مساجد برگزار می شود.

سالاری پور در پایان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ هزار برنامه با مشارکت شهروندان منطقه در ایام و مناسبت ها برگزارشده است، با تاکید بر اینکه دغدغه ما در مدیریت شهری حل مشکلات مردم و رفع نیازهای فرهنگی است، بر همکاری با نهادهای خدمت رسان برای شناسایی ظرفیت ها، چالش ها برای برنامه ریزی بهتر درخصوص اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی متناسب با نیاز و سلیقه شهروندان به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 39193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =