فراخوان جایزه بزرگ مسابقه طراحی بوستان آزادگان منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از فراخوان مسابقه جایزه بزرگ معماری ویژه طراحی فضاهای گردشگری و رفاهی، قطب گردشگری بوستان آزادگان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به مسابقه طراطی جایزه بزرگ معماری ویژه طراحی فضاهای گردشگری و رفاهی، قطب گردشگری بوستان آزادگان گفت: این رویداد با هدف ارتقای مشارکت مردمی در فرایند خلق فضاهای شهری،  بهره گیری از مشارکت طراحان فضاهای گردشگری و تبدیل بوستان آزادگان به قطب گردشگری جنوب شرق تهران با همکاری سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران آغاز شد.

او به جوایز ارزشمند این مسابقه بزرگ طراحی اشاره کرد و گفت: ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیارد ریال به ترتیب جوایز نفرات برگزیده اول تا سوم  مسابقه بزرگ طراحی بوستان آزادگان است.

شیری اضافه کرد: به روز بودن، نوآوری و ابداع، تحقق پذیری طرح، توجه به ابعاد اقتصادی و ... از جمله معیار های داوران در این رویداد است.

برپایه این گزارش؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس region۱۵.thran.ir مراجعه کنند، و یا با شماره تلفن ۹۶۰۲۳۰۳۷ تماس بگیرند، لازم به ذکر است، مهلت ارسال آثار نیز از ۲۰ تیرماه تا ۱۰ مرداد خواهد بود.

انتهای پیام//

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 39196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =