آغاز برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای فرزندان پرسنل منطقه ۱۵

طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ تهران همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حجت الاسلام رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: طرح نشاط و تعالی با هدف آشنایی و ارتقای مفاهیم دینی و ارزشی، انسجام بخشی به معلومات ذهنی، غنی سازی اوقات فراغت، تشویق و ترغیب به اجرای برنامه های گروهی منظم، حفظ روحیه نشاط و شادابی فرزندان از امروز ۱۹ تیرماه آغاز و به مدت ۶ هفته اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۰ نفر از فرزندان کارکنان در این طرح ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: دانش آموزان دختر می توانند روزهای دوشنبه و پسران روزهای سه شنبه از برنامه های پیش بینی شده شامل بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری، حضور در مجموعه های ورزشی و فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی متنوع و اهدای هدایا، مجموعه های بازی و تفریحی، مزرعه خورشید(دماوند) و امکانات موجود بهره برده و یا در کلاس های آموزشی متنوع با موضوع نماز، مهدویت، سبک زندگی، آشنایی با عوارض و آسیبهای فضای مجازی و ...  شرکت کنند.

فرمانده بسیج منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اینکه برنامه ها یک روزه و همراه با صرف صبحانه، میان وعده و ناهار است، عنوان کرد: در این طرح همچنین آموزشهای لازم براساس رده سنی شرکت کنندگان با حضور مربیان، متخصصان و مبلغان مذهبی اجرا خواهد شد.

همچنین؛ دختران شرکت کننده در نخستین روز طرح به اردوی پردیس بانوان اعزام شدند تا از برنامه های تفریحی و ورزشی پیش بینی شده بهره مند شوند، پسران نیز فردا در بوستان آزادگان ضمن فراگیری حرفه ماهیگیری در دریاچه مجموعه؛ می توانند در مسابقات ورزشی شرکت کنند. هدایایی نیز به برندگان مسابقات اهدا خواهد شد.  

انتهای پیام//

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 39200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =