ثبت سفارش مهمترین خواسته این روزهای واگن سازی تهران

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: بزرگترین مطالبه و خواسته ما این است که ثبت سفارش داشته باشیم و منابع مالی مورد نیاز برای ساخت واگن تأمین شوند.

به گزارش شهر، مجتبی گلشنی مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران، با اشاره به آخرین فعالیت‌های این شرکت، اظهار کرد: شرکت واگن سازی تهران بزرگترین شرکت تولید کننده واگن مترو در ایران است که تاکنون بیش از ۱۱۵۰ واگن را تولید و به خطوط تهران و مشهد مقدس تحویل داده است.

او با بیان اینکه تا ۲ سال پیش عمق بومی سازی حدود ۲۸ درصد بود، افزود: در حال حاضر بومی سازی واگن به ۴۴ درصد رسیده است و در شرف ۸۵ درصد داخلی سازی و ساخت یک واگن کاملا ملی هستیم.

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران با بیان اینکه در حال حاضر به لحاظ پیشرفت فیزیکی توان بالایی وجود دارد و در توان ملی نیز از برنامه جلو افتادیم، به گونه‌ای که کارفرما از پیشرفت کار تعجب کرد، گفت: متأسفانه ما قرارداد اجرایی نداریم و در گذشته قرارداد بزرگ داشتیم و تنها قراردادی که داریم قطار ملی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان گلشنی اضافه کرد: بزرگترین مطالبه و خواسته ما این است که ثبت سفارش داشته باشیم و منابع مالی مورد نیاز برای ساخت واگن تأمین شوند.

۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 3922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =