دیدار صمیمانه شهردار با کارکنان حوزه برنامه‌ریزی و توسعه انسانی

شهردار منطقه ۱۰ گفت: حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه انسانی مغز متفکر شهرداری در رسیدن به اهداف موردنظر است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در نشست صمیمانه با کلیه پرسنل حوزه های معاونت، در اولین گام، با پرسنل حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، مدیران آن حوزه که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد، پای صحبت  کارکنان نشست و با آنها گفت‌وگو کرد.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی مغز متفکر شهرداری است، گفت: هرگونه فعالیت و اقدامی اجرایی که در مجموعه شهرداری صورت می گیرد،  با برنامه‌ریزی و دقت نظر این حوزه صورت می گیرد که کمک فراوانی در رسیدن به اهداف مدیریت شهری است.

وی تأکید کرد: اجرای صحیح تمام طرح‌ها، برنامه‌ها و تأمین اعتبارات لازم برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان در گرو تعامل سازنده با حوزه برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی است.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه مجموعه شهرداری قطار در حال حرکت است، اظهار کرد: همان‌گونه که باید حواسمان به بیرون قطار و پیشبرد پروژه‌ها باشد باید به همان نسبت حواسمان به داخل قطار و دغدغه و مشکلات پرسنل هم باشد، تا کنون همراهان خوبی در مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به مردم در کنار خود داشته‌ایم و بعد از این نیز خواهیم داشت.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه خانه من شهرداری است و به آن افتخار می‌کنم، گفت: این جلسه، جلسه‌ای ویژه برای شنیدن حرف‌ها و نقطه‌نظرات شماست.

در ادامه این جلسه مسعود خسروی معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۰ با بیان اینکه هم‌اکنون در این معاونت ۵۲ درصد خانم و ۴۸ درصد آقا مشغول به فعالیت هستند، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۵۰ نفر از پرسنل قراردادی و رسمی در این معاونت ارتقای گروه دریافت کردند.

وی بیان کرد: از مجموع ۵۰ پرسنل این حوزه ۲۵ نفر پرسنل رسمی، ۲۳ نفر پرسنل خدمات اداره شهر و ۲ نفر هم پرسنل هادیان شهر در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۰ با اشاره به وضعیت هرم سنی این معاونت افزود: در این معاونت ۵۲ درصد در سنین ۴۰ سال به بالا و ۴۸ درصد کمتر از ۴۰ سال مشغول به فعالیت هستند، همچنین بالاترین مدرک تحصیلی در این معاونت به ترتیب لیسانس، فوق لیسانس، دکترا، فوق دیپلم و زیردیپلم است.

خسروی گفت: پرسنل از این دیدار چهره‌ به چهر با شهردار منطقه بسیار خوشنود هستند برای می‌توانند بدون واسطه حرف دل خود را با شهردار منطقه در میان بگذارند.

همچنین، در این جلسه تمام پرسنل معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی از قبیل ۵۰ پرسنل اداره سرمایه انسانی، رفاه، ایثارگران، بودجه، پایش، فناوری اطلاعات، آموزش و خدمات بهسازی سازمان، واحد تکریم ارباب رجوع و خدمات به بیان پیشنهادات، دیدگاه‌ها، مشکلات ومسائل پرسنل این حوزه پرداختند.

ارتقای کارمندی، ارتقای شغلی و ارتقای گروه بیشترین سوالات مطرح شده توسط پرسنل بود و در این جلسه به تمام سوالات پرسنل پاسخ و راهنمایی‌های لازم ارائه شد، همچنین رفاه کارکنان، سرویس ایاب وذهاب و مسکن پرسنل از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 39224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =