با تجهیز امکانات ورزشی پایتخت  زمینه‌ساز خدمت‌رسانی به کل کشور می‌شویم

شهردار پایتخت با انتقاد از نادیده گرفتن ظرفیت‌های انسانی شهر تهران در زمینه ورزس گفت: بی‌دقتی مسئولان پیشین باعث شده ظرفیت بالای ورزشی شهر تهران به فعلیت نرسد و آنگونه که باید شاهد حضور ورزشکاران تهرانی بر روی سکوهای قهرمانی جهانی و المپیک‌ نباشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مراسم امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و فدراسیون وزنه برداری عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم علیرضا زاکانی با اشاره به وجود ظرفیت بالای انسانی شهر تهران گفت: ۱۷ درصد جمعیت کشور در پایتخت حضور دارد و شهرما میزبان هموطنانی از اقوام مختلف است. این تنوع قومیتی برای تهران ظرفیت گسترده‌ای در تمامی زمینه‌ها از جمله ورزش ایجاد کرده‌است.

وی در ادامه افزود: برخی از شهرهای کشور به واسطه قهرمانانی که داشته‌اند دارای هویت ورزشی ویژه‌ای هستند مثلا جویبار را به کشتی می‌شناسند یا اردبیل را به ورزش وزنه برداری اما تهران با وجود ظرفیت‌های ورزشی گسترده‌اش هویت ورزشی جدی ندارد. 

شهردار پایتخت با انتقاد از نادیده گرفتن ظرفیت‌های انسانی شهر تهران در زمینه ورزش ادامه داد: بی‌دقتی مسئولان پیشین باعث شده ظرفیت بالای ورزشی شهر تهران به فعلیت نرسد و آنگونه که باید شاهد حضور ورزشکاران تهرانی بر روی سکوهای قهرمانی جهانی و المپیک‌ نباشیم.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون‌های مختلف اتفاق مثبتی است که می‌تواند منجر به شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی شهر تهران شود از طرفی تهران به واسطه امکانات بالایش و حضور کمپ‌های تیم ملی چهارراه کشور است و از تمام ایران ورزشکاران به تهران مراجعه می‌کنند، بنابراین ما با تجهیز امکانات ورزشی پایتخت در اصل زمینه ساز خدمت رسانی به کل کشور می‌شویم.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: 39238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =