پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه های آسفالت در منطقه ۱۴

کوچه پس کوچه های محلات منطقه ۱۴ با پیشرفت ۷۰ درصد دراجرای عملیات آسفالت ریزی نونوارشده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار منطقه با بیان اینکه طرح های توسعه محله‌ای از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری است چرا که بستر مناسب برای زندگی شهروندان در هر محله را متناسب با خواست و نیازشان فراهم می کند، گفت: بر این اساس پروژه های توسعه عمرانی بویژه عملیات آسفالت ریزی به صورت محله محور متناسب با برداشت های میدانی، نظرات شهروندان برنامه ریزی و با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در حال اجراست.

وی با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر، کوچه ها و خیابان های منطقهاز جمله شهمیرزادی، محبی، شاه آبادی، نجار محمودی، دریاباری، لرستان و... افزود:علاوه بر مناسب سازی کوچه ها و معابر که در قالب طرح های توسعه محله ای درحال اجراست، محورهای مواصلاتی و عبوری منطقه نیز با پیشرفت بالای ۵۰ درصدی درحال مناسب سازی است.

یزدی اظهارداشت: در این راستا از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰ هزار تن آسفالت در راستای بهبود زیرساخت ها، نگهداشت، بهسازی معابر و محورهای مواصلاتی منطقه از جمله در محورهایمحلاتی، گیلکی، عامری، ولیعصر(عج) شرقی، ناسخیان و ... صرف شده است. شهردار منطقه در پایان یاداور شد: با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در روانسازی ترافیک شهری و افزایش زیبایی بصری محلات، عملیات روکش آسفالت در خیابان ها و محورهای اصلی و فرعی باقی مانده منطقه ۱۴ همچنان اجرا می شود.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 39384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =