نصب ۴۶ پایه چراغ‌روشنایی در خیابان آذربایجان منطقه ۱۰

مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ از نصب ۴۶ پایه چراغ‌ روشنایی دکوراتیو در طرح رفیوژ سبز خیابان آذربایجان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به اجرای عملیات ساماندهی روشنایی خیابان آذربایجان گفت: به منظور ارتقای روشنایی خیابان آذربایجان و رفاه حال شهروندان، نصب پایه چراغ‌های روشنایی دکوراتیو در دستورکار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی بر اساس نیاز و اولویت در معابر سطح منطقه در حال انجام است، افزود: در راستای احداث رفیوژ میانی خیابان آذربایجان از سوی حوزه خدمات شهری و فضای سبز منطقه، ۴۶ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در این معبر نصب شده است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: عملیات نصب این پایه چراغ‌ها به فاصله ۱۴ متر از یکدیگر با لامپ‌های ۴۰ وات کم‌مصرف LED در مسیری به طول ۶۴۰ متر در خیابان آذربایجان انجام شده است.

اخ‌الصنایع گفت:  به منظور احداث فضای سبز و و زیباسازی محدوده، درختچه‌ها و گونه‌های سازگار با اقلیم منطقه در رفیوژ میانی خیابان آذربایجان کاشته شده است.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: این طرح به منظور کاهش نقاط بی‌دفاع شهری، افزایش ایمنی فضای شهر و تأمین روشنایی در جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه اجرا شده است.

انتهای پیام/

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 39386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =