۱۸۰۰ متر مربع عملیات مکانیزه تراش و روکش آسفالت در میدان برادران شهید رحیمی

در راستای طرح نهضت آسفالت و با هدف سهولت در تردد وسایل نقلیه و ایمن سازی عبور و مرور شهروندان، عملیات مکانیزه تراش و روکش آسفالت توسط معاونت فنی و عمرانی در میدان برادران شهید رحیمی اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه برطرف کردن نواقص و جلوگیری از گسترش خرابی، روسازی معابر و تامین سطح ایمن و جهت رفاه و سهولت تردد وسایل نقلیه را از اهداف طرح عمرانی نهضت آسفالت بر شمرد و افزود : عملیات مکانیزه تراش و روکش آسفالت با پخش ۲۲۶ تن آسفالت در زمینی به وسعت ۱۸۰۰ مترمربع به طور مکانیزه اجرا شده است.

وی به مناسب سازی و بهسازی بوستان شورا اشاره کرد و نهرسازی، پیاده روسازی و لکه گیری آسفالت را از اقدامات عمرانی انجام شده  توسط اداره عمران ناحیه ۳ و  معاونت فنی و عمرانی منطقه برشمرد.

شهردارمنطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: همزمان با بازسازی و مناسب سازی نهر های محدوده، حدود ۲۵۰ مترطول نهر خیابان ششم نیروی هوایی نهرسازی و جدول‌بندی شد.

محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه عملیات نصب موانع ارتجاعی در مسیل منوچهری و مسیل جاجرود به منظور آشکارسازی پل های عابر پیاده به اتمام رسید، خاطر نشان کرد: تعداد زیادی رفلکتور با توجه به بازتابش نور و تعیین حریم عابرین پیاده در محدوده مذکور نصب می شود تا عابرین پیاده با ایمنی بیشتری رفت و آمد کنند.

انتهای پیام/

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 39392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =