از اجرای رویداد فرهنگی و آموزشی تا نصب مرامنامه آپارتمان نشینی در محلات منطقه ۱۴

رویدادهای فرهنگی و آموزشی ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی ویژه فصل تابستان، در قالب ۴ محور وبا مشارکت شهروندان در محلات منتخب ‌منطقه ۱۴ آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، حسین شیخ سفلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه فراگیری این آموزه ها حس تعلق محله ای، افزایش مشارکت و انسجام اجتماعی را در پی خواهد داشت، افزود: به همین منظور  رویداد آموزش شهروندی با موضوعات قوانین و حریم خصوصی، فرهنگ و اخلاق همسایگی، محیط زیست و مدیریت پسماند و ایمنی شهری،  با مشارکت شهروندان فعال و داوطلب در محلات منتخب اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه در کنار برگزاری این رویدادهای آموزشی  طی مراسمی  نسبت به رونمایی و نصب مرام نامه فرهنگ آپارتمان نشینی  در محله نبی اکرم(ص) با تقدیر از شهروندان نمونه و همسایه مدار اقدام شد، افزود:
 در این رویداد ساکنین کوچه شیردم محله نبی اکرم(ص) مسائل و مشکلات ایمنی موجود در آپارتمانهای خود را مطرح و توسط آموزشگران آتش نشانی و نماینده کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه توصیه های های لازم صورت پذیرفت.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان با اشاره به اینکه این مراسم و رویداد آموزشی با حضور ساکنان منتخب محله شاهین نیز برگزار خواهد شد. گفت: با توجه به اینکه فرهنگ جزو جدانشدنی زندگی آپارتمان نشینی است و آموزه های دینی و فرهنگ کهن ایرانی بر آداب همسایه داری  تاکید دارد، حوزه آموزش های شهروندی منطقه در سال جاری و  با هدف ارتقای کیفیت زندگی  و مشارکت شهروندان، رویداد های آموزش محور را اجرا می کند.
انتهای پیام/
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 39399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =