پروژه‌های توسعه محله‌ای فرصتی برای افزایش برخورداری محلات شهری

شهردار منطقه۸ پروژه‌های توسعه محله‌ای را فرصتی برای افزایش برخورداری محلات شهری دانست و گفت: پروژه‌های توسعه محله‌ای سال ۱۴۰۲ در ناحیه یک، با اعتبار ۱۲میلیارد تومان در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در دیدار با معتمدین ناحیه یک، با بیان اینکه اجرای طرح "من شهردارم" بر اساس اولویت بندی پروژه‌های توسعه محله‌ای و با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان در راستای کمک به پیشرفت محلات تعریف شده است، افزود: مشارکت شهروندان، افزایش سرانه‌های رفاهی و بهسازی فضاهای عمومی محله را به‌دنبال خواهد داشت.

تنهایی در نشست با معتمدین ناحیه یک بر لزوم مشارکت شهروندان جهت تعریف و اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای این ناحیه تاکید کرد و افزود: تاکنون مدیریت شهری منطقه۸ در ناحیه یک، ۴۴ پروژه را با اعتبار بیست‌وهفت میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون تومان تعریف کرده‌ است که ۲۶ پروژه در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در این ناحیه اجرا شد و ۱۸ پروژه دیگر نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی همچنین از اجرای طرح های توسعه محله‌ای و تعریف پروژه‌هایی برای محله دردشت خبر داد و افزود: هدف اصلی از تعریف و اجرای این پروژه‌ها، افزایش برخورداری بین محلات است و درخواست ها و موضوعات شهروندی در ناحیه یک با دیگر محلات این منطقه کمی متفاوت است که این امر می‌تواند نشان‌دهنده احصاء موضوعات یا فرا منطقه‌ای بودن آن‌ها در این ناحیه باشد.
 
شهردار منطقه۸ با اشاره به نقش تاثیرگذار پروژه های توسعه محلی در افزایش رضایت‌مندی شهروندان، خاطر نشان کرد: پروژه های توسعه محلی شامل مواردی چون  بهسازی معابر شهری و روکش آسفالت، اجرای اصلاح هندسی، بهسازی و ساماندهی بوستان‌ها، زیباسازی منظر شهری، پیاده روسازی، رفع گره‌های ترافیکی و... است که امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها که برگرفته از انتظارات شهروندان در محلات است و بتوانیم نیازها و مطالبات را پاسخ دهیم.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در پایان جلسه با تاکید بر استمرار جلسات و موضوعات شهری گفت:  این جلسات و بازدید از محلات با همراهی معتمدین ادامه‌دار خواهد بود و در هر جلسه پیگیری موضوعات جلسات پیشین، پیگیری می‌شود و موضوعات جدید احصا می‌شود.

گفتنی است در راستای خدمت‌رسانی، فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با شروع سال جدید از  اجرای ۶۸ عنوان پروژه‌ احداثی و توسعه محله‌ای که  ۱۷ عنوان آن پروژه احداثی(غیر مستمر) و ۵۱ پروژه توسعه محله‌ای (مستمر) است؛ خبر داده‌ بود.

انتهای پیام/

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
کد خبر: 39420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =