عدم تکمیل پارکینگ امیرکبیر کذب محض است/ استفاده شهروندان از ۳ طبقه از پارکینگ در ۶ ماه گذشته

معاون بهره‌برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: حدود ۶ ماه است که ۳ طبقه پارکینگ امیرکبیر در حال بهره‌برداری است.

عمار سعیدیان‌فر، معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهر پیرامون ادعای یکی از سایت‌های خبری در مورد عدم تکمیل پارکینگ امیرکبیر گفت: طبقه اول پارکینگ امیرکبیر یک هفته پس از افتتاح کار می‌کرد و بهره برداری شد. الان حدود ۶ ماه است که ۳ طبقه در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه پارکینگ امیرکبیر حتی در زمان اعیاد و مراسم‌های ویژه به صورت رایگان مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این خبر که پارکینگ کار نمی‌کند، کذب محض است. رسانه‌ها می‌توانند همین الان از این مکان بازدید کنند.

سعیدیان‌فر تاکید کرد: سه طبقه این پارکینگ در حال بهره برداری است و مردم و اهالی محل هم استفاده می‌کنند. پارکینگ امیرکبیر ۵۴۲ عدد جای پارک دارد که با ظرفیت کامل در حال بهره برداری است و بسیاری از مشکلات ترافیکی و تقاضای جای پارک شهروندان، مراجعه کنندگان و  اهالی محل را مرتفع کرده است.

گفتنی است که پیش از این یکی از خبرگزاری در خبری مدعی شده بود که پارکینگ امیرکبیر بعد از بهرداری برداری در نهمین شنبه امیدوافتخار هنوز تکمیل نشده است.

انتهای پیام/

۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 39429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =