نخستین موزه محلی نازی آباد ساخته می شود

۱۶ پروژه ترافیکی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۶ افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پروژه های ساخت معبر شهید خانی باصری، اصلاح هندسی رفیوژ میانی بزرگراه بعثت، اصلاح هندسی تقاطع خیابان های شهیدان صالحی و خردنیا، ساخت میدان در فلکه سوم خزانه، اصلاح هندسی میدان شهید محرم ترک، ساخت پایانه تاکسیرانی ایستگاه مترو شوش، ساخت مسیر دوچرخه و ... با حضور مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران و پیمان پور نصر شهردار منطقه ۱۶ در شهریور ماه ۱۳۹۹ افتتاح شد.

مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اهمیت پروژه های محله محور و جلب رضایت شهروندان گفت: پروژه ساخت معبر شهید خانی باصری ۵/۲۲ میلیارد تملک و اجرا داشته که به نام شهید نظم و انضباط، شهید نیروی انتظامی نام گرفته و از پروژه های مهم منطقه است که کارکرد محلی دارد، همچنین با اصلاح های هندسی گره های ترافیکی در بزرگراه بعثت برطرف شده و ایجاد پایانه تاکسی در مترو شوش هم از موارد مهمی بود که بهره برداری شد.

او در ادامه با اشاره به ضرورت حمل و نقل پاک و ارتقا فرهنگ استفاده از دوچرخه گفت: با ساخت مسیر دوچرخه در منطقه ۱۶ و برقراری امکان تردد راحت و ایمن دوچرخه سواران، شاهد افزایش تمایل افراد به استفاده از دوچرخه هستیم.

افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: امیدواریم تا پایان سال این روند ادامه داشته باشد و بخشی از مشکلات محلات حل و فصل شود و امید است تا پایان سال ۱۷ پروژه دیگر در این منطقه بهره برداری شود.

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ نیز ضمن اعلام خشنودی از رضایت شهروندان به دلیل برطرف شدن بخشی از مشکلات در محلات ۹ گانه گفت: فاز دوم مجموعه شهربانو با ۴۴۰۰ متر ابنیه ساختمان، پروژه اولین موزه محلی نازی آباد، مجموعه ورزشی شهدای گمنام محله جوادیه و ... از پروژه های مهم منطقه است که انشاالله تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

او خاطر نشان کرد: زیرگذر تندگویان نیز از پروژه های مهم فرا منطقه ای است که معضلات و مشکلات محدوده را برطرف می کند.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 3947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =