معاونت‌های عمران و حمل‌ونقل، موتور محرک اقدامات اجرایی هستند

شهردار منطقه ۱۰ گفت: حوزه عمران و حمل‌ونقل متولی بسیاری از زحمات، تغییرات شهری و موتور محرک بسیاری از اقدامات هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی ‌اخ‌الصنایع» در نشست صمیمانه با مدیران و پرسنل معاونت‌های فنی و عمران و حمل‌ونقل و ترافیک منطقه که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد، پای صحبت‌ها و دغدغه‌های کارکنان نشست و با آنها گفت‌وگو کرد.

شهردار منطقه ۱۰ ضمن قدردانی از زحمات آقای ریاضی در دوره تصدی‌گری وی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه و خیرمقدم به آقای تربت‌جو گفت: توسعه حمل‌ونقل عمومی به همکاری تمام بخش‌ها نیازمند است و امیدواریم با توجه به پیشینه و سابقه معاون جدید حمل‌ونقل و ترافیک مسیر تازه‌ای در این حوزه ایجاد شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل حوزه‌های فنی و عمران و حمل‌ونقل و ترافیک بیان کرد: حوزه عمران و حمل‌ونقل، پیشانی کارهای ویژه و اجرایی در سطح منطقه هستند و این دو حوزه متولی بسیاری از زحمات، تغییرات شهری و موتور محرک بسیاری از اقدامات هستند.

‌اخ‌الصنایع گفت: معاونت‌های فنی و عمران و حمل‌ونقل و ترافیک مسئولیت بسیاری بر عهده دارند و کاملا بهم پیوسته‌اند به عنوان مثال موفقیتی در احداث محور شهید رنجبر حاصل نمی‌شود مگر آنکه این دو معاونت با همدلی یکدیگر این پروژه را به اتمام برسانند و در این جلسه از شما بزرگواران درخواست می‌کنم با نگاهی ویژه به این پروژه ۱۷-۱۸ ساله بر زمین مانده شهر تهران، آن را به سرانجام برسانید.

 شهردار منطقه ۱۰ تأکید کرد: نتیجه همکاری و همدلی معاونت‌های فنی و عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری این منطقه عاید شهر تهران و به‌ویژه شهروندان این محدوده می‌شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات این دو معاونت در منطقه ۱۰ برای برگزاری «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» که طبق آمار صداوسیما بیش از چهارمیلیون نفر در این مهمانی شرکت داشتند، گفت: یکی از کارهای ویژه‌ شهرداری تهران در این دوره و افتخار سالهای آینده ما، برگزاری «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» خواهد بود.  

‌اخ‌الصنایع تصریح کرد: از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک بسیار سپاسگزارم که ظرف یکی، دو روز خیابان آزادی محدوده منطقه ۱۰ را به حالت عادی برگرداند.

شهردار منطقه ۱۰ هدف از برگزاری این جلسه را خدمت خوب و مؤثر، ایجاد حس همدلی و همکاری بیشتر بیان کرد و گفت: همانطور که وظیفه اصلی ما خدمت به مردم شهر است باید حواسمان به پرسنل و کارکنان خویش هم باشد و این جلسه را برگزار کرده‌ایم تا خودمان را فراموش نکنیم.

همچنین، در این جلسه تمام پرسنل معاونت‌های فنی و عمران و حمل‌ونقل و ترافیک به بیان پیشنهادات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه خود پرداختند.

ارتقای گروه، افزایش سقف اضافه‌کاری، افزایش مزایای پرسنل بازنشسته، مسکن و رسیدگی به وضعیت سیستم گرمایشی و سرمایشی کلاس‌های آموزشی بیشترین سوالات و درخواست‌های مطرح شده توسط پرسنل این دو حوزه بود و در این جلسه به تمام سوالات پرسنل پاسخ و دستورات لازم برای پیگیری ارائه شد.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 39497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =